A Chiron hivatalos végsebessége 439 km/h, ezt sajnos nem tudták vele közúton elérni, mert nem volt elég hosszú az egyenes Autobahn-szakasz (Fotó:Youtube.com/Radim Passer)
Mivel épp egy autós portált olvasol, feltételezhetően láttál már néhány végsebesség-tesztet a német autópálya korlátozás nélküli szakaszain. Mégis szinte biztosra vehető, hogy ilyet még nem: Radim Passer cseh milliárdos egy Bugatti Chironnal próbálkozott, ráadásul éppen ott, ahol 2015-ben a Veyronjával átlépte a 400 kilométeres óránkénti sebességet.
Mindez talán nem is hangzik olyan nagy számnak, pedig az. Már magában fontos "apróság", hogy amennyiben nem kimondottan a végsebesség elérésére szánt, csak pályán használható üzemmódot engedélyező kulccsal indítják el a Chiront, akkor 381 kilométeres óránkénti sebességnél leszabályoz az elektronika. Ez még mindig nem minden, ha bármilyen műszaki hibát észlel az autó, akkor hiába a kulcs, nem engedélyezi a végsebesség üzemmódot, éppen ezért először Franciaországba küldték a Bugattit egy átvizsgálásra, és csak utána vágtak neki a júliusi hajnalon a szinte üres Autobahn-szakasznak.