Gyengébb lett az ús Civic Si
Na, persze az Si feliratos Civic amúgy is leginkább az USA-ban ismert modellváltozat, bár most ott is gyengült az új kivitel. A 11. generációs Si-ben 1,5 literes, négyhengeres, turbós benzinmotor dolgozik, ami semmivel sem lett erősebb az elődjénél, sőt még gyengébb is lett, hiszen 205-ről 200 lóerőre csökkent a teljesítménye, míg a nyomatéka ugyanannyi maradt, 260 Nm. Ám a Honda mérnökei igyekeztek mindenkit megnyugtatni, ugyanis javult a teljesítményleadás, a csúcsnyomaték már 300 fordulat/perccel hamarabb érkezik.
Négyhengeres benzinmotorja 200 lóerős
Az Si modellek karosszériáján néhány módosítás is észrevehető, például maga a felirat a hűtőmaszkon, de egy kicsit sportosabbra szabták az első lökhárítót is, hátul pedig két kipufogóvéget kapott, illetve látványos légterelőt a csomagtér fedelére. Emellett fekete tükörházakat, egyedi, 18 colos felniket is felvonultat ez a modellváltozat, valamint a képeken látható narancs szín is csak az Si kiváltsága.
Apró módosításokkal tették feltűnőbbé
Bent az első sportülések, a piros cérnával varrt bőrfelületek, illetve a fém pedálok visznek egy kis pluszt az autó sportos karakterébe. A vezető előtt 8 colos digitális műszeregység mutatja a fontos infókat, a középkonzolra pedig 9 colos érintőképernyő jutott, természetesen az infotainment rendszer kompatibilis az okostelefonos alkalmazásokkal is, illetve 12 hangszórós Bose hifi szolgáltatja a muzsikát. A Civic Si árlistája még nem publikus, de a Honda szeretné még idén a márkakereskedésekbe küldeni bizonyos piacokon, úgyhogy hamarosan kiderül, nálunk azonban csak nagyjából egy év múlva várható a megjelenése.
A vörös cérnával varrt bőrfelületek és a fém pedálok jelzik a sportosságot