Ez már nem SUV, annál komolyabb, és családi kedvezményt is kap!
Tiszta Amerika! - Ez az első, ami a Rextonról eszébe jut az embernek
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hatalmas méret, létravázas felépítés, ügyes terepjáró képesség, magabiztos vontatóerő és nem mellesleg prémium érzet. A SaangYong Rexton mindenből adni akar. Sikerül neki?
Biztos vagyok benne, hogy sokan sokféle formatervet beleláttok, és valóban egy igazi multikulti forma lett. Többnyire német és japán márkák stílusa keveredik benne, ám a végeredmény hatásos.
Nem olyan hosszú (4850 mm), mint a német prémiumok legnagyobbjai, például az Audi Q7 vagy a BMW X7, de van annyira testes, hogy dominanciát sugározzon. Nem mellesleg egy BMW X7 mellett megállva inkább a Rextont vizslatta a járókelők többsége, persze ebben biztosan szerepet játszott a ritkán látható emblémája, amin sokan elmerengenek, hogy vajon mi lehet ez. Végső soron jóval harmonikusabb lett a friss változat, az új LED-fényszórókkal, szintén LED-es hátsó lámpákkal és hűtőmaszkkal.A tesztátlag 10,2 liter lett sok városi kilométerrel és terepezéssel, mert azt egyszerűen kívánja a Rexton. Még úgy is, hogy nem a dagonyázáshoz való gumikat kapott.
Teljesen más karaktert mutat puhább talajon, hiszen az aszfaltozott utakon kicsit hajós, kissé dülöngélős futómű - elöl dupla keresztlengőkaros, hátul oldalanként öt lengőkaros – terepen már sokkal kellemesebb, és itt a kicsit steril, elektromos szervokormányt is jobb érzés tekergetni. Persze utóbbi parkolásnál is jól jön, meg az extraként rendelhető 360 fokos kamera is. Ezekkel az amúgy „beláthatatlan óceánjárónak” tűnő Rextonnal még a belvárosban is pillanatok alatt megoldható egy-egy parkolás. De ismétlem, nem ott van a helye!Árak
Tesztmodell alapára
14 999 000 Ft (2021.10.10.)
Tesztautó ára
17 173 000 Ft (2021.10.10.)
Műszaki adatok
Hengerűrtartalom:
2157 cm3
Teljesítmény:
150 kW (204 LE) 3800 1/min-nél
Nyomaték:
441 Nm 1600-2600 1/min-nél
Gyorsulás 100 km/h-ra:
10,7 s
Végsebesség:
184 km/h
Gyári vegyes fogyasztás:
8,5 l/100km
Méretek
Hosszúság:
4850 mm
Szélesség:
1960 mm
Magasság:
1825 mm
Saját tömeg:
2105 kg
Össztömeg:
2950 kg
Tengelytáv:
2865 mm
Karosszéria-kivitel:
terepjáró
Csomagtér:
240-1806 l
Belső szélesség elöl:
1560 mm
Belső szélesség hátul:
1550 mm
Belmagasság elöl:
930-950 mm
Belmagasság hátul:
920 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött:
300 mm
Ülőlap hossza elöl:
490 mm
Ülőlap hossza hátul:
470 mm
Csomagtér maximális szélessége:
1400 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között:
1150 mm
Csomagtér magassága:
880 mm
Csomagtér hossza:
1180 mm
Csomagtér hossza üléshajtással:
1950 mm
Raktérnyílás szélessége:
1250 mm
Raktérnyílás magassága:
930 mm
Motor és váltó
Motor:
Dízel
Motorosztály:
Euro 6d
Hengerűrtartalom:
2157 cm3
Hengerek/szelepek száma:
4/16
Sebességváltó:
8 fokozatú automata
Nyomaték:
441 Nm 1600-2600 1/min-nél
Teljesítmény:
150 kW (204 LE) 3800 1/min-nél
Menetteljesítmény
Végsebesség:
184 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra:
10,7 s
CO2-kibocsátás:
225 g/km
Gyári vegyes fogyasztás:
8,5 l/100km
Fogyasztás a használónál:
10,2 l/100km
Terepjárótól nagyon messze van… Annyi hogy földesúton elmegy… Terepszögek elöl,hátul (főleg a hátsó) egyenlő a nullával,nehéz önsúly,nagy tengelytáv,kényes belső… Egy “terepjáró”-nak minek kell prémium-hatásúnak lenni…? Vicc…
Ez valójában csak egy bohócautó -méregdrágán-
Még mindig elég csúnyácskák a ssangyongok.
Ez is elég ronda meg a tivoli is… pedig ár/érték arányban nem lennének rosszak.
brit1980
A nivádat azért veri…
Aurelius
🤣🤣🤣 Ez🤣🤣🤣miben veri a Nivát? Rondaságban biztosan 🤣 Terepen 100 ja nem 1000% hogy nem😉