A forma csak apróságokban változhat, drasztikusan egyelőre nem alakítják át sportkocsiját a Nissan
A Nissan sportautóját 2007-ben mutatták be, így idestova 14 éves gyártási periódust tudhat maga mögött, és még ki tudja hol van a vége. A kortárs modellek már régen eltűntek (Lamborghini Gallardo) vagy már egy másik generációjukat tapossák (Audi R8), de úgy látszik a Nissanra még mindig van igény, így régi ismerősként köszönthetjük majd a 2022-es kivitelt.
A Nissan nem gondolja úgy, hogy a sportkocsi műfaj kihalt, erre bizonyíték az új Z
Az online premierre szeptember 14-én kerül sor, így a pletykáknak már jókora valóságalapja is lehet. Találgatások szerint tovább erősödik a GT-R, ami kereken 600 lóerős alapváltozatot jelenthet. Nem lenne meglepő, ha a plusz lóerők előállításában egy villanymotor is segítene, így nyugdíjas éveire könnyű hibriddé válhat a Nissan. Ebben az esetben a Nismo változat is plusz lóerőkért kiált, a mostani 608 paripa már nagyon közel lenne az alapváltozathoz. A merészebbek egyenesen a mesés külsejű
GT-R50 710 lóerejének megjelenését jósolják.
Nem érződik fáradtnak a forma, holott immár 14 éves
A 3,8 literes V6-os biturbó motor érdemben nem változik, ahogy a külsőn és a belsőn sem várható drasztikus módosítás. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy számos vérbeli japán sportkocsi kihalt az utóbbi időben, így az erre fogékony vevők nem sok modell közül választhatnak, ami a GT-R malmára hajtja a vizet.