A háttérben látható, versenyen kívüli mezőgazdasági gépet leszámítva is 1378 lóerőnyi teljesítmény és 1940 Nm nyomaték látható a fotón - ezeket a számokat a legtöbb párosítás a traktorral együtt se tudná hozni (Fotó:Youtube.com/Carwow)
A videóban a rajthoz álló Audi egy igazi benzinzabáló, motorja egy 4 literes V8, ráadásul két turbóval. Ebből 600 aszfaltszaggató ló és 800 Nm betonfeltépő nyomaték engedhető szabadjára a 8 sebességes automataváltó és a híres Quattro összkerékhajtás segítségével. Az említett erőműnek 2075 kilónyi német prémiumkombit kell arrébb pakolnia, lehetőleg fürgébben, mint ahogy ugyanez a mellette álló Teslával történik, amihez minden csepp benzinre, és a mérnökök veszteségminimalizáló munkájának utolsó utáni beleölt másodperceire is szüksége lesz.
Kihívója ugyanis egy igen kemény villanylegény a kifutópálya-gáton: ez a Model X ebben a formában ugyan már nem kapható, de még így is elég durva teljesítményadatokkal bír. Két elektromos motorral rendelkezik, amelyből az egyik az első, a másik pedig a hátsó tengelyt hajtja. Kombinálva a motorok teljesítményét 778 ló rántja arrébb 1140 Nm forgatónyomaték társaságában a 2485 kilónyi akkus SUV-t. Ha nem tudod eldönteni, hogy az imént bemutatott gépek közül a múlt vagy a jövő képviselője győzedelmeskedne a praktikus prémium-erőgépek kategóriájában, akkor a Carwow megoldja a problémádat: alábbi videójukból kiderül az eredmény, de mellette sok más is, például hogy állórajtból mennyi nehezítő tényező jelentkezhet két ennyire bonyolult autónál. A repülőrajtos kísérletek is érdekesek, jól látható például, hogy mit jelent az azonnal elérhető nyomaték, de az is, hogy az elektromos autó a végsebességéhez közeledve jóval könnyebben utolérhető.