A Wranglerbe könnyen belelátni az ős Jeepet, sajnos a 243 g/km szén-dioxid kibocsátás nem éppen EU kompatibilis
A szigorúan szabályozó Európában alternatív hajtás nélkül manapság szinte életképtelen egy modell, ezért olyan, a spórolás eszméjétől egészen távol álló modellek is képesek már tisztán villannyal haladni mint a Jeep Wrangler. Ez viszont csak a négyajtós terepjáróra igaz,
a rövidebb kivitel nem részesül a villanymotor segítségéből, ezért távoznia kell az európai piacról.
A gyár 10,8 literes fogyasztást ad meg, ami a típus adottságait figyelembe véve nem is borzasztó, de a flotta átlagát rontja
Felmerül a kérdés, hogy a négyajtósban létező plug-in hibrid hajtást miért nem kaphatja meg a kisebb testvér, de a válasz egyszerű: a rövidebb karosszériába nem férnek be a szükséges komponensek. Nem csak a zöldebb hajtás, hanem a nagyobb praktikum is a négyajtós felé billenti a mérleget, a Wrangler vásárlóinak 70%-a választotta a több nyílással rendelkező modellt. A típus eltűnése miatt nem valószínű, hogy tömegek fognak utcára vonulni, az idei év első öt hónapjában 2600 példány talált gazdára Európában az erősen rétegmodellnek nevezhető Wranglerből.
Itt azért nem a magas padkáktól kell rettegni, a kemény terep áll legjobban a Wranglernek
Aki szeretne egy új kétajtós Wranglert, annak még van ideje, legalábbis a hazai konfigurátorban megtalálható a terepjáró. A modell négyféle felszereltségi szinttel készül, viszont hajtásláncból nincs választási lehetőség. A géptető alatt minden esetben egy kétliteres turbós benzines lapul, ami 270 lóerővel, automata váltóval és összkerékhajtással készül, mindezért minimum 15,5 milliót kérnek.