Íme a V6 hibrid Ferrari, amire vártunk: bemutatkozik a 296 GTB!
A Ferrari a vezetés élményét keresőknek ajánlja legújabb, legrövidebb tengelytávú, hibrid modelljét
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Egy olyan autót kívántak megalkotni a Ferrarinál, ami mindenkinek mosolyt csal az arcára, aki kipróbálja. V6-os motorja ellenére nem belépő árkategóriás modell a 296 GTB, de a teljesítményével sem kell szégyenkeznie a hengerszámban ráduplázó társai közt.
Nagyon mutatós az új, hibrid Ferrari formaterve, jól áll neki a rövid tengelytáv és a Ford GT-re hajazó hátsó kerékív
A 296 GTB elején jól látszik, hogy a légellenállás az elsődleges tervezési szempontok egyike volt, hátuljának legérdekesebb részlete a középen és viszonylag magasan kivezetett kipufogó
A beltér igen kifinomultra sikerült, jól átlátható, igényes, mégis sportos
Mint minden Ferrarinál, itt is kiemelt figyelmet kapott a tervezés során a hajtáslánc, a benzines és az elektromos motor együttesen legfeljebb 830 lóerő és 740 Nm nyomaték leadására képes, ezt egy 8 sebességes duplakuplungos automataváltó juttatja el a hátsó kerekekhez
Az igazán extrém élményre vágyóknak egy tovább könnyített, még sportosabb változattal is szolgál a gyártó, Assetto Fiorano néven
Az Assetto Fiorano csomaghoz exkluzív színkombináció is jár, a beltér és az autó külseje is szürke-sárgában pompázik a különleges modelleken