Repül az idő, hamarosan frissülnek a BMW bálnái - merthogy nem olyan régóta többesszámban beszélhetünk a zászlóshajókról, az X7-es megjelenésével már nem a 7-es sorozat a legnagyobb BMW. A limuzin dizájnja persze már bejáratott, és az ilyen luxusautókat egyébként is igyekeznek időtlenre tervezni, generációváltáskor tehát csak finom módosításokkal találkozunk általában. Most viszont lehetséges, hogy szakít a BMW a hagyományokkal, és radikálisan átalakítja a 7-es sorozatot.
Már korábban is láthattuk a Motor1.com kémfotóin feltűnő, érdekes kialakítású első fényszórókat. Álcázott tesztelésnél persze megesik, hogy egyes részletek még nincsenek teljesen kidolgozva, ilyenkor csak egy funkcionális elemmel helyettesítik, ami nem feltétlenül a végleges dizájnt képviseli. Most azonban már sokadik alkalommal látjuk ezeket az érdekes első lámpákat, melyeken a főfényszóró kifejezetten alulra kerül a lökhárítóban. Láthatóan még így is egy vonalba kerül az egyébként méretben feltehetően nem csökkenő vesék felső vonalával, igaz sanszos, hogy a vesék tetejét csak az álcázott autóknál takarták ki. Ha marad ez a kialakítás, az mindenképpen egy érdekes kinézetet kölcsönöz majd a 7-es limuzinnak, amihez képest talán még kevésbé is tűnnek majd ízléstelennek a sokak által vitatott méretű hűtőrácsok (nem csak az új 4-es BMW-n, hanem már a jelenlegi 7-es ráncfelvarrott kivitelén is).
Hátul nehéz kivenni, hogyan is fog kinézni az autó, de az álca alól kitűnni látszik egy, az X6-oséhoz hasonló vékony, csíkszerű lámpa, ami azonban középen nem ér össze. Az egybefüggő csíklámpák pedig mostanában nagyon divatosak, a jelenlegi 7-es is egy diszkrét vonallal világít hátul a két oldalsó, L-alakú fényszórókon kívül. A modellfrissített X7-es hátulján ilyet nem láthatunk, ott minden bizonnyal alig észrevehetőek lesznek majd a módosítások - nem úgy az óriás SUV elején! Itt is ugyanazt a lámpatestet fedezhetjük fel, mint a 7-es BMW-n a mélyre letolt főfényszórókkal. Itt viszont felette mintha egy csík is feltűnne, hasonlóan például a Hyundai Kona kétrészes lámpáihoz.
De nem csak a koreaiak crossoverére emlékeztet ez a stílus, a Chris Bangle-féle 7-es BMW-n is hasonló hatást keltettek a vékony vízszintes csíkról két "szőlőszem" módjára csüngő xenon izzók. A két modell belteréről egyelőre nem sokat tudhatunk, sok képernyőre számíthatunk, de persze ezek még fejlesztés alatt állnak. A jelenlegi 7-es 2015 óta van a piacon, jövőre tehát elvileg érkeznie kell a következő generációnak, míg az X7-es 2018 óta van gyártásban, ennek a ráncfelvarrása szintén jövőre esedékes. Megeshet, hogy egyszerre ütemezi a BMW a két bemutatót, és talán még idén év vége felé lehull a lepel az újdonságokról, hogy jövőre már a szalonokba kerülhessenek.