Még több lehetőség közül választhatnak az M4 vásárlói, ha megvárják az új modell érkezését. A jelenlegi M4 kínálat alapját a 480 lóerős verzió adja, őt követi a Competition kiadás, ami már 510 tagú ménest számlál. A legerősebb kivitel neve még kétesélyes, CS vagy CSL utónévvel érkezhet.
A féknyereg aranyszínben pompázik, a lóerők száma biztosan 500 fölött lesz (Forrás: Motor1.com)
A modell tesztje közúton és a Nürburgringen egyaránt zajlik, persze erősen álcázva. A típust jól ismerőknek a nagyobb első splitter tűnhet fel, illetve az álcázásból ítélve a küszöbtoldat sem egyezik meg a jelenlegi modellével. A hátsó fertályon a nagyobb spoiler hoz változást, emellett a lökhárítót is átrajzolhatták, mivel ezt is rejtegetik a gyáriak. Az autón lévő méretes felni is új, az aranysárga féknyereg is a CS/CSL egyedi jellemzőjévé válhat.
A BMW történelmében a CS/CSL modellek az egyik kezükkel adtak, de a másikkal elvettek, amire most is sor kerülhet. A Competition 510 lóerejénél várhatóan többet csavarnak ki a háromliteres sorhatos motorból, de egyúttal súlycsökkentés is várható. A több szénszálas anyag alkalmazása mellett a hangszigetelés mennyiségének csökkentésével is megspórolhatnak néhány kilót, de nem lenne meglepő, ha a rendelhető extrák sorát is megkurtítanák a súlycsökkentés jegyében. Találgatások szerint kéziváltó és hátsókerék-hajtás jár majd az új modellhez, ami szintén segít az önsúly lehető legalacsonyabban tartásában, nem mellesleg több vezetési élményt adhat.