Egy igazi filmsztár, ráadásul dokumentációval együtt, pont olyanra visszaalakítva, ahogy az első filmben szerepelt
Akkor jó egy film, ha amíg tart elhisszük egy kicsit legalább, hogy valódi. Csak aztán jön a felismerés, hogy Hulk hatalmas, zöld izma animáció, a DeLorean időugrása fluxuskondenzátor helyett vágással és díszletváltással történik, a Halálos Iramban sztárszuprája pedig tuningmentes és automata.
Persze, tudom, hogy láttad benne a manuális váltókart és a bőrszoknyát, de ez mind csak az átverés része. Sajnos nem összeesküvéselmélet, csak ugyebár a forgatáson belső felvételek is készültek az autóról, így kiegészítő műszereket, nagyképernyős fejegységet, kék Alcantara kárpitozást és egy filigrán Momo Racing sportkormányt kapott. A filmtrükkök széles választéka miatt azonban felesleges kiadás lett volna valódi szupererővel is felruházni a hőst. Az automataváltós Supra irányválasztó karját váltógombra, a kulisszáját pedig bőr váltószoknyára cserélték, és már meg is volt a manuálváltós tuninggép látszata.
Bizony, balra egy gyári motortér, jobbra pedig egy jól álcázott automataváltó látható
A Barrett-Jackson aukciós oldalán kalapács alá kerülő példány az eredeti, 2001-es Halálos iramban filmben, illetve a 2003-as Halálosabb iramban folytatásban is feltűnt, amiről hiteles dokumentáció is készült. A második részben aranyszínűre átfényezve volt látható, és akkor már nem Paul Walker, hanem a Michael Ealy által játszott Slap Jack karaktere vezette egy utcai verseny során.
Az autó egyébként teljesen működőképes, ráadásul műszakilag gyári mivolta ellenére sem gyenge a maga 325 lóerejével
A Halálosabb iramban után Paul Walker visszaalakította a Suprát az első részben használt optikára: az autó a mai napig a Lamborghini Diablóról lopott Candy Orange színben pompázik, a „Nuclear Gladiator” fantázianevű grafikával az oldalán. Így eladó most, a Barrett-Jackson aukcióját június 17-19. között rendezik meg Las Vegasban. A híres Supra kikiáltási ára még nem ismert, de a Halálos iramban franchise és a 2013-ban elhunyt Paul Walker népszerűségét figyelembe véve közel sem lesz a legolcsóbban eladott Suprák egyike.
Bomex optikai csomag, Toyota Racing Development stílusú egyedi motorháztető, alumínium ARP hátsó szárny és 19 colos Dazz Motorsport Racing Hart M5 felniszett - kívülről pontosan olyan, mint anno a szerepében