Már a látvány is jól mutatja: itt bizony félelmetes aszfaltfeltépésre nem kell számítanunk (Fotó: Youtube.com/ Autocar India)
A menetirány szerinti bal sávban nem más áll, mint egy Hindustan Ambassador. Valószínűleg nem sokan ismerik a típust errefelé, pedig saját piacaira rengeteg készült belőle, 1958-tól egészen 2014-ig gyártották. Indiában igen népszerű taxi a mai napig, ráadásul ebben az autóban a nagyobbik, 1,8 literes erőforrás található. A motor egy veszélyes fenevad, 60 lóereje egyesített erővel tekerné el a hátsó kerekeket, ha a keskeny gumik tapadása nem lenne bőven elég ennek megakadályozásához.
Vetélytársa a jobb oldalon egy Fiat 1100, Ami ráadásul az Autocar India egyik újságírójának saját kocsija, és - bár ezt Indiában még a Magyarországon megszokottnál is rosszabbul tűri a hatóság - közel sem gyári. Ennek hála 30-ról 50 környékére emelkedett az autóban található, szintén a hátsó kerekeket hajtó pacik száma. A Fiat még így is gyengébb, ám jóval könnyebb a vetélytársánál, így a súly-lóerő arány szinte teljesen azonos a két jármű esetében. Ezt a kocsit 1953-tól 1969-ig gyártották, mégis sokáig egy sportosabb alternatívája tudott maradni az Ambassadornak. Ez a példány ráadásul még raliautó alkatrészeket is kapott, így egyértelműnek kéne lennie, hogy ki fog nyerni. Vajon tényleg ilyen egyszerű a képlet?