Összkerékhajtással gyorsult a BMW M3 és M4 Competition
Két gumi helyett már négyet nyüstölhet az M3/M4 510 lóereje
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az M széria középkategóriás modelljei immár összkerékhajtással is kérhetőek, de ez nem jelenti azt, hogy ne lehetne keresztbe tenni az M3-ast és az M4-est.
Az 510 lóerős modellekhez nyolcfokozatú Steptronic automataváltó jár
A technika ugyanaz, csak a formában és az ajtók számában akad némi különbség, az M4 kabrió megjelenésére is lehet számítani
Az xDrive akár az erő 100%-át képes előre vagy hátra küldeni, de az egy tengelyen lévő kerekek között is megvalósulhat a 0-100-as osztás
A négykerékhajtás megléte nem jelenti azt, hogy ne lehetne huligánkodni a sportos BMW-vel.
Aki kilinccsel előre szeretne közlekedni, annak sem rossz választás az M3/M4, hiszen a kikapcsolható menetstabilizáló mellett létezik pusztán hátsókerekes üzemmód is, amikor tapadásvesztés esetén sem hajt előre. A négyajtós M3 és az M4 kupé júliusban már a kereskedésekben lesz, de az M4 Cabrio xDrive megjelenésére is lehet számítani.A drift tudásunk javítását a M Drift Analyser feláras tétel segíti, előre 19, hátulra 20 colos felnik kerültek