Az Audi érvelése szerint a kínai vásárlóknak annyira fontos a nagy hátsó lábtér, hogy ezért érdemes lemondani az A7 Sportback egyébként különleges hátsó kialakításáról. Ebből ki is derül, hogy Európában nem lesz sűrű látvány az A7 L, amit a Sanghaji Autószalonon mutattak be.
Kizárólag a kínai piacra szánják a hosszabb A7-est
Természetesen a lépcsőshátú A7-nek megnyújtották a tengelytávolságát 98 milliméterrel, így az most már 3016 milliméteres. Ebből adódóan az autó karosszériájának a hossza is megnőtt, egészen pontosan 5076 milliméteresre. Ez azonban még mindig rövidebb, mint a normál tengelytávolságú A8 hossza. Ugyanakkor az autó hátsója nem változott különösebben. Bár az ablak nélkül nyíló csomagtérfedél és az ezzel járó lépcsős kialakítás alapjaiban változtatta meg az autó karakterét, a hátsó lámpák mégis ugyanolyanok, mint a Sportback modellen. Az utastér formáiban szintén nincs változás, a műszerfal egy az egyben megmaradt, csak a már említett nagyobb hátsó lábtér a különbség.
Csak a nagyobb lábtérben különbözik az utastér
A bemutatott autóban háromliteres, V6-os turbómotor dolgozik 335 lóerővel és 500 Nm forgatónyomatékkal. A benzines lágy hibridhez hétfokozatú duplakuplungos automata társul és a quattro összkerékhajtás sem hiányzik. Szériafelszerelésként kínálják a légrugókat, ám az árakat még nem árulták el, csak annyit, hogy az First Edition modellekből csupán ezer darabot gyártanak.
1000 darab készül a First Edition modellekből