Az ORA merített már ihletet a Honda e-ből és a smart forfourból, de MINI és Porsche részleteket is magáévá tett a kínai gyártó
Kínában gyakori jelenség, hogy egy-egy gyártó számos márkanéven kínálja modelljeit, általában valamilyen tematika szerint osztva szét a típusokat. Ezek közé sorolható az ORA is, ami a Great Wall elektromos autóknak fenntartott márkaneve. Utóbbi zászlaja alatt nemegyszer bukkantak fel olyan járművek, amelyek tervezésénél enyhén szólva más gyártók termékeiből inspirálódtak.
A kormány hasonlít a Bogáréra, a többi részlet kissé ízléstelen az európai szemnek
Az új modellt hivatalosan még nem mutatták be, csak néhány fotó került fel róla az internetre. A hasonlóság egyértelmű még annak ellenére is, hogy az ORA négy oldalajtóval képzeli el az új modellt, ezt leszámítva majdhogynem egy hatvanas évekbeli Volkswagen prospektust is nézhetnénk. A gömbölyű karosszérián még a lámpák is a német modellére hajaznak, bár az egész forma kicsit furcsa a nyújtott tengelytáv miatt, és az ázsiai ízlést jól tükröző rengeteg króm is idegenül hat a Bogáron.
A külsőhöz próbálták igazítani a belsőt is, jól megfér egymás mellett a kürtkarimás kormány az érintőképernyővel.
A retró irányzat jegyében építhették be a turbinaszerű légbeömlőket, bár az ilyesmit mellőzte az eredeti Bogár, emellett krómozásból a beltérben sincs hiány. A kínaiak nem próbálkoztak meg a boxermotor tervezésével, helyette elektromos hajtást építenek az új modellbe. A hivatalos bemutatóját április 19-én tartják a helyi piacra készülő autónak, reménykedve abban, hogy a Volkswagen keze nem tud átnyúlni a Nagy Falon.
A dübörgő boxermotor helyett elektromos hajtású lesz az ORA új modellje. Vajon jogi útra tereli az ügyet a Volkswagen?