A Sport változat fekete tükörburkolat is kap
A képeken nem könnyű felfedezni, hogy miben más az UX sportváltozata az eddigieknél. Talán a teljesen fekete hűtőrács a legárulkodóbb, de a LED-fényszórók búráit is elsötétítették egy kicsit. Az UX Sport arra született, hogy látványosan kitűnjön a városi utcák forgatagából, ezért összesen nyolcféle fényezés közül lehet kiválasztani az ízlésnek megfelelőt, valamint szintén az ügyfélen áll a választás, hogy a 17 colos, sötétszürke könnyűfém felniket, vagy épp a 18 colos, fekete változatokat kéri-e.
A legfeltűnőbb részletek viszont a teljesen fekete hűtőmaszk és a sötétített fényszóró búrák
Az utastérben a Tahara kárpit az uralkodó, amelyhez szürke és kék díszbetétek is választhatók. A Tahara egyébként egy bőrhöz hasonló anyag, amit Takumi mesterek varrnak a Lexus számára. Ám a bőrnél jóval környezetkímélőbb a gyártási folyamata, habár nem állati eredetű, ugyanazt a tartósságot adja.
Bőr helyett Tahara kárpit található bent
Az UX 250h Sport mozgatásáról öntöltő hibrid hajtáslánc gondoskodik. A teljesítményben nincs változás a többi UX modellhez képest. A kétliteres benzinmotor és az elektromotorok összjátéka 177 lóerőt ad, ám bizonyos piacokon rendelhető a Sport változat hibrid rendszer nélkül is. Ebben az esetben a kétliteres benzinmotor 171 lóerővel áll rendelkezésre.
Néhány piacon sima benzinmotorral is kapható
Kétféle felni közül lehet választani