A lelkesedés számít, nem a kor, ellenfele alig akad az Audinak, gyári modellek közül csak néhány kis szériában készülő sportkocsi erősebb (Forrás: LivingLifeFast/Youtube)
Az Audi TT nem kifejezetten az a nyugdíjas modell, bár a gyerekek kirepülése után már kevésbé szempont a hátsó ülés és a tágas csomagtartó, így idősebb korban akár első autóként is funkcionálhat. Az éltes angol úr azonban két lépéssel tovább gondolkodott: egyrészt rögtön a paletta tetején trónoló RS változatra esett a választása, másrészt a gyárilag is igen fürge kupét további tuningnak vetette alá. Az öthengeres 2,5 literes turbómotor gyári állapotában 340, TT RS plus kivitelben pedig 360 lóerő leadására képes, ami tuningalapnak sem utolsó.
Semmi extra, csak egy fekete Audi TT - 1100 lóerővel és egy 78 éves tulajdonossal (Forrás: LivingLifeFast/Youtube)
Az átfogó módosításoknak köszönhetően a teljesítményt sikerült 1100 lóerőre emelni, amivel 100 km/h-ról 200-ra 3,2 másodperc alatt gyorsul a TT RS, ami egyetlen tizedmásodperccel szárnyalta felül az eddigi csúcstartó idejét. A TT egész ügyesen álcázza a bődületes teljesítményt, lényegében gyári maradt a külső. A belső tér azonban módosult, a súlycsökkentés jegyében az egész hátsó traktust kipakolták, mivel a rekorddöntés miatt jól jön minden egyes leadott kiló. Könnyen azt gondolhatnánk, hogy a tulajdonos elégedetten dől hátra azzal a tudattal, hogy övé a világ leggyorsabb TT-je, ez azonban egyáltalán nem így van. A közúton is legálisan használható sportkocsira a tervek szerint még nagyobb turbófeltöltőt szerelnek, amitől további 200 lóerőt várnak, remények szerint az 1300 lóerő körüli teljesítménnyel már megközelíthető a két másodperc körüli idő.
A háttérben felbukkanó Nissan GT-R kedvelt a tuningműhelyek körében, a japán sportkocsit előszeretettel húzzák ezer lóerő fölé, így lehet csak esélye lépést tartani a TT-vel (Forrás: LivingLifeFast/Youtube)