A burkolt orr árulkodik a hajtásról, na meg persze a töltőcsatlakozó fedele, a hűtési igény kielégítésére nem kell sok nyílás
Kétféle úton szoktak elindulni a gyártók. Az egyik lehetőség, hogy az alternatív hajtású modelljük szinte semmilyen külső jegyben nem tér el a fosszilis üzemanyagot égető testvérétől, vagy a zöldebb kivitel futurisztikusabb, jól elkülöníthető megjelenést kap. A Hyundai Kona eddig is a második csapatban játszott, a Kona Electric más orral készült, viszont a hűtőrácsot némi mintázattal próbálták imitálni, a lámpákat összekötő krómpálcák pedig megtörték az egybefüggő orr sivárságát.
Egyenáram esetén 100 kW-tal is tölthető a Kona, váltóáramnál ez az érték 7,2 kW (felárért 10,5)
A hagyományos változat után most az elektromos modellhez nyúltak a mérnökök, akik alaposan eltüntettek minden felesleget a frontrészről. Nincs már krómdíszítés, eltűnt a hűtőmaszkot imitáló recézés, így csak egy sima egybefüggő rész maradt, alul pedig a villanymotor kívánalmainak megfelelő méretű átszabott hűtőnyílást találni. Ezen felül újak az első fényszórók, illetve a hátsó világítótestek és a lökhárító alján lévő dísz módosult, minden más elem érintetlen maradt a külsőn.
Kényelmesebbek lettek az ülések, ezentúl hangvezérléssel is utasítható a Kona
A frissített Kona Electric vásárlói többet kapnak a pénzükért, legalábbis centiben, az orr módosítása miatt négy centivel lett több a teljes hosszúság. Az utastérben 10,25 colosra nőtt a központi kijelző, és szintén ugyanekkora méretű digitális műszerfal is kérhető, az ülések pedig kényelmesebbek lettek. A biztonság növelés érdekében eCall automata segélyhívó is került a fedélzetre, a hátsó ütközéselkerülő asszisztens pedig a karosszérialakatosok munkáját hivatott csökkenteni.
A hátsó lámpák is módosultak, az alsó dísz az első hűtőnyílásra rímel
Kapacitásból továbbra is kétféle áll a vevők rendelkezésére. A 39,2 kW-os telephez 136 lóerős teljesítmény és 305 kilométernyi hatótáv jár, a 64 kW-os kivitel esetén 484 kilométer az ígéret és 204 a lóerők száma. Az elektromos modellre szavazók életét a Charge myHyundai szolgáltatás könnyíti, ami Európában 170 ezer (itthon bő 500) töltőponton teszi lehetővé az áramfelvételt.