Alaposan körbefotózták a készülő T7-es Transportert. A Volkswagen tetőtől talpig megújuló kisbusza szakít a hagyományokkal és vissza is hoz valamit az első modelltől: a dupla A-oszlopot. Az álcázott autó most egészen hasonlít az ID. Buzz kisbusz tanulmányra, valamint a korábbi VW mikrobusz koncepciókra. A hagyományos haszonjárműves vonások helyett egyterűs és vagány vonalakat kap, az álcázás ellenére sejthetően az ID.3 és ID.4 modellekhez hasonló frontkialakítással.
Műszerfaláról is készült fotó, mely a jelentős álcázás és a nem épp ideális körülmények ellenére is sokat mutat. Leginkább a
legújabb Golfra hasonlító műszerfal került bele digitális műszercsoporttal. Érdekes és okos megoldás, hogy az automataváltó apró kapcsolóját a két kijelző közé, a műszerfalra helyezték, ezzel rengeteg helyet megspórolva. Az álcázott tesztpéldány további érdekessége, hogy plug-in hybrid, ami akár arra is enged következtetést, hogy teljesen elektromos verzió is készülhet belőle. Ha a meglévő hajtásrendszert alkalmazzák, az esetben 241 lóerős összteljesítményt várhatunk, az 1,4-es turbós benzinmotor és villanymotor összjátékától. Vélhetően a Transporterhez igazítják majd a nyomaték leadását, valamint az is sejthető, hogy vontatásra is felkészítik a modellt.