A frissítés utáni arcot kapja az N modell is, természetesen a sportos kiegészítőkkel felvértezve
Megkapta az i30 új arcát a sportmodell is, persze már méhsejt mintázatú hűtőrács és légterelő elemek kíséretében elöl, míg hátul hatalmas kipufogóvégek, diffúzor és nagy szárny díszíti az N változatokat. A vásárlók 7 külső szín közül választhatnak, köztük a csak az N-hez kapható világoskékkel, illetve új 18 colos könnyűfém keréktárcsákat szerelnek az autóra, amelyek Performance csomag esetén már 19 colosak. Természetesen a ferdehátú mellett a Fastback karosszéria is megmaradt a kínálatban, továbbá a motor sem változott.
A 7 karosszéria szín között természetesen továbbra is szerepel a csak az N modellekhez kérhető világoskék
Szóval továbbra is a négyhengeres, kétliteres, turbós benzinmotor dolgozik az autó orrában 250 lóerővel és 353 Nm forgatónyomatékkal, ha az alapváltozatot viszi valaki haza. Ám a Performance Package már 280 lóerőt ad 392 Nm forgatónyomaték kíséretében. Utóbbival 0,2 másodpercet ver az autó a leköszönő változatra, tehát 5,9 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/h tempóra. Újdonság az N DCT sebességváltó. Amennyiben nem a hatfokozatú manuális mellett dönt az ügyfél, akkor ez az új, duplakuplungos automata jöhet még szóba, amely 3 különböző üzemmódban is használható. Az utastérben megjelentek elöl a könnyített ülések, amelyeket bőr és Alcantara keveréke borítja. Ezek 2,2 kilogrammal könnyebbek a hagyományos sportüléseknél, fejtámlájukban pedig világít az N logó. Az első példányok csak a jövő év első felében érkeznek meg a márkakereskedésekbe, az árlistát is csak később hozza nyilvánosságra a Hyundai.
Az infotainment rendszer 10,25 colos, érintőképernyős kijelzőt kap
Menő, nem bántad meg hogy túl korán léptél? Most benne lehetnél a 6mp alatti autósok kubjában… 😛