Nincs nagy meglepetés, de az új M3/M4 orra továbbra is megosztó
Megszámlálhatatlan kémfotó készült az érkező BMW M3/M4 párosról, így nagy meglepetésben már nem lehet részünk. A gyáriak direkt úgy álcázták az autókat, hogy a legfontosabb részlet, a radikálisan új hűtőrács mindenképp kivehető legyen. Ez része volt annak a kampánynak, aminek a végén, vagyis most messze nem vagyunk annyira meghökkenve a látványtól, miután már pontosan tudtuk jól, hogyan fog mutatni az újdonság. A hivatalos bemutatóra már csak alig egy napot kell várni, de ahogy az lenni szokott, a hivatalos sajtóanyagból már most szárnyra kapott pár fotó a
carswithoutlimits nevű instagram fiók és a BMW Blog jóvoltából.
Mindkét modell ugyanazt a front-részt kapta, ez a 3-as esetében egészen más, mint ahogy ismerjük
Radikálisan más az orr, hátul hatalmas diffúzor és négy kipufogóvég a leelőzött autók látványa
Mindkét modellt láthatjuk a fotókon, melyek most egészen nagy mértékben hasonultak egymáshoz; az M3 orrát teljesen átfaragták az alapverzióhoz képest. A hatalmasra nőtt vesék mellett éles vágásokkal határolt légbeömlőket látunk, a hátsó nézet pedig hasonlóan radikális a hatalmas diffúzorral és az egészen középre tolt négy kipufogóvéggel. Mindkét modell eddig nem látott színben szerepel, a zöld tökéletesen kihozza az M3 szélesebb kerékjáratait, a sárga pedig kellőképpen látványossá teszi az M4-et. Utóbbiról belső fotó is előkerült, karbonszálas kagylóüléseket és harsány, egymástól teljesen eltérő színeket alkalmaztak az adott autón, ebből is látszik, hogy az új modellek konfigurálhatósága messze szélesebb skálán fog mozogni, mint korábban.
Hátsó- és összkerékhajtás, kézi és automataváltó is lesz hozzá
A mechanikai elemeket illetően nagy újdonságra egyelőre nem kell számítanunk. Ugyanaz a sorhatos turbómotor kerül bele, mint az X3 M és X4 M esetében, azonos teljesítményszinttel, 480 lóerővel alapból; a Competition csomaggal 510 pacival és 600 Nm nyomatékkal. Kézi és automataváltó egyaránt lesz hozzá, ahogy állítólag összkerékhajtás is, de a részletek pontosítására hamarosan sor kerül, ugyanis alig egy nap múlva hivatalosan is bemutatják a két új sportmodellt.
Az új M3/M4 motorja az X3 és X4 M-ben bemutatkozott sorhatos turbómotor lesz, 510 lóerős csúcsteljesítménnyel