Frissített arccal is piacra kerül a Hyundai i30 N
Jó bolt, de nem feltétlenül volt alternatíva eddig a Hyundai i30 N a konkurens modellekhez képest. Sok vásárló hiányolta az automata váltó lehetőségét, csak hatfokozatú, remek kapcsolási érzetű kézi váltó szerepelt benne. A frissítéssel ez most változik, megérkezik az opcionális, nyolcfokozatú duplakuplungos automata váltó, mely már az amerikai piacon elérhető Veloster N-ben is szerepel. Az új váltóval új menetmódok is elérhetővé válnak, mint az
N Grin Shift, melyben pár másodpercig kihasználható megnövelt nyomaték érhető el a turbó túltöltésének köszönhetően, vagy az
N Power Shift, mely automatikusan gyorsabb váltási sebességet tesz lehetővé, ha a gázpedált 90%-nál tovább tapossuk.
Nagyobb kipufogóvégeket, úgy diffúzort és könnyebb felniket kap
Az i30 N hot hatch frissítésének látványos elemei mindenképp az új külső részletek. Lámpái azok a teljesen ledes egységek, melyek már a friss i30 modelleken is szerepelnek, új az első lökhárító, más a hátsó diffúzor és nagyobbak a kipufogóvégek is. A Performance csomagos modellekhez járó 19 colos felnik helyett is újak érkeztek, melyek összesen 14 kilóval könnyebbek az előzőeknél, ezzel vezethetőségben érezhető változást tapasztalhatunk majd az úton. Motorján egyelőre nem változtatnak, a hírek szerint a csúcsteljesítmény marad 275 lóerő, ugyanakkor hallani azt is, hogy már csak ez lesz, vagyis a 250 lóerős alapverziót bizonyos piacokról kivezetik.
275 lóerős 2,0 literes motorjához mostantól nyolcfokozatú duplakuplungos automata váltó is csatlakozhat