A Jurassic Parkban is megállná a helyét, nem csak apokalipszis után
Hatalmas platós a Tundra is, ahogy azt az USA-beli pickupoktól már megszokhattuk, ám ez az „expedíciós célokra” átalakított változat még nagyobbra nőtt. Egyik leglátványosabb részlete az aranyáron mért Line-X külső bevonat, amely mindennek ellenálló matt fekete bevonatot képez az autó teljes karosszériáján és a platón is. A speciális bevonat percek alatt megszilárdul, s mivel teljesen víz- és légmentesen zár, megvédi a karosszériát a korróziótól, óvja a karcolásoktól, ajtórányitástól, nem fakul meg UV-sugárzás hatására sem, és könnyen tisztítható.
25 centivel emelték a szabad magasságát
A kerékjárati ívekre műanyag Bushwacker szélesítések kerültek, a 8,5 tonna teherbírású csörlőt a Smittybilt szállította. A gyári futóművet is alaposan átszabták. A légrugós egységet az Air Lift biztosította, az új lengéscsillapítók pedig a Fox Shox polcáról érkeztek. Így nőtt 25 centivel magasabbra a pickup, amelynek a gázlómélysége eléri az egy métert! A motorhoz nem nyúltak, maradt az 5,7 literes V8-as benzines a hatfokozatú automataváltóval. Utóbbi 381 lóerőt és az 543 Nm nyomatékot továbbítja mind a 4 kerék felé. Az összkerékhajtás elektronikus vezérlésű, kőkemény terepen sem vall kudarcot az átalakított Tundra.
20 collos Fuel felnikre szerelték a ballonos terepgumikat
Az utastérben is maradt az eredeti szürke bőrkárpit és a gyári műszeregység, de nem hiányzik a navigáció és a tolatókamera sem. Az első üléseket villanymotorok mozgatják, a klímaberendezés kétzónás, van Bluetooth telefonkapcsolat és 12 hangszórós JBL hifi. Viszont pluszban beszereltek egy tablettartót is a kormány mögé, a műszerfal tetejére pedig három kiegészítő műszert.
188,6 literes Transfer Flow benzintankra cserélték a gyárit
Az utastérben is találni néhány extrát és egy üzenetet
Hab a tortán, hogy az autó eladó. Eddig csak 73 ezer kilométert futott a 2013-as évjáratú Tundra, amit a Bringatrailer oldalán hirdetnek. Az alábbi videóban még egy kicsit tovább tudod csodálni a masinát.