Talán a záróvonalon előzés a leginkább népszerű, egyben a leginkább veszélyes szabályszegés - a videó alább látható
Tavaly év vége óta láthatók a rendőrség ún. Pofátlan(TAN)ítás videói, melyek a jelöletlen autókból rajtakapott szabálytalankodókat mutatják. Bár meglehetősen behatárolható, hogy milyen autókkal dolgoznak a rendőrök, hiszen az átadásokat rendre ünnepélyesen bejelentik és mi is rendre beszámolunk azokról, úgy néz ki, a sofőrök egy jelentős része nem csupán a KRESZ szabályait nem tartják be, az említett híreket sem követik és azzal sincsenek tisztában, hogy milyen autók láttán illene betartani a legalapvetőbb szabályokat. Megjegyzem, nem azért javasolt a szabályok betartása, hogy ne kapjunk bírságot, hanem azért, hogy ne okozzunk balesetet.
Drámai zenei aláfestéssel itt a legújabb Pofátlan(TAN)ítás videó, ami nevéhez méltóan nem is szolidabb, hanem a valóban pofátlan szabályszegők nyakoncsípését mutatja. Akár a videót nézzük, akár a közlekedést, sajnos az látható, hogy lesz még miről forgatni, lesz még kiket megállítani a jelöletlen autókkal.
A legritkább esetben a baleset elkerülés a cél. Teljesen egyértelmű, hogy a pénz beszedés a fő mozgató rugó. A jól belátható, nyíl egyenes úton a záróvonalon előzés csak simán szabálytalan, úgy ahogy az itteni videón is nagyon jól látható. Egyik esetben sem volt semmilyen veszély!
A sebességmérések is ott történnek, ahol a legtöbb bevételre lehet számítani, nem ott, ahol valóban szükség lenne rá.
Montezemolo Enzo jobb keze és de facto utóda, ő biztos nem paktál le az ellenséggel.
Akire te gondolsz az Stefano Domenicali, aki a Scuderia csapafőnöke volt Todt után.
Ami vicces, a tavalyi Retromobile-on láttam egy gyönyörűen restaurált Miurát a Polo Storico standon (a gyári reasturátorok), amit nagy sajtófelhajtással adtak át egy “egykori francia ralinavigátornak”, majd az előestén derült ki hogy ez a navigátor Jean Todt, aki pedig átadta neki az Domenicali, aki a közvetlen utódja volt a Scuderiánál.
Rengeteg agy szivárgott el az olaszoktól, nagy része a VW csoporthoz (De Meo épp a Renault elnöki székébe ült át)…
De visszatérve, bár a módszer emlékeztet a Ferrarira, a Lambónak nincs igazi (Leferrarihoz fogható ) hipersportkocsija ami. A Leferrari egy utcai versenyautó volt (ténylegesen, ez nem csak egy szólás), erről vették le a rendszámot és a felesleges utcai kiegészítéket. És az FXX-K példányait ugyanúgy a gyárban tartják és viszik kérésre felkészítve, csapattal együtt.
ne igyál annyi kannás bort!
Az eleje csodálatos a két idióta önjelölt autóversenyzővel.
119Km/h 30ezer + 4 pont
129Km/h 45ezer + záróvonal 30ezer + 4pont + 4pont
Ennyiből kijött volna egy PS4 konzol+NeedForSpeed disk és büntetlenül, mások veszélyeztetése nélkül lehet száguldozni.
Gratulálok.
Azert tenyleg gusztustalan nemelyik, de a rendorok is eleg gecik.
Az utolso videok kozott van egy holt total ures keresztezodes, belathato, de igaz zarovonal van. A rendor lefekez, talan jobbkez-szabaly van, nem porgettem vissza, de lathatoan lefekez. Ekkor a mogotte halado, az amugy teljesen jol belathato es ahogy irtam ures aszfalton beelozi… Szerintem 100-bol 100-an megtennenk ezt. Magyarul a rendor direkt szivatott.
Aztan az utolso video is cuki, ahol a kilogo parkolo auton van a hangsuly, mikozben a rendormotorosok epp nem varjak meg, hogy egy gyalogos aterjen elottuk a zebran es mikozben meg halad az uttesten a gyalogos, elmennek mogotte. Ez amugy eppugy helytelen…