Sokat vadult a Puma, de ha el is készülne (bár erre szinte semmi esély), a motorháztető alá jelen állás szerint csak ezres háromhengeres kerülhetne (Forrás: Motor1)
A Raptor modellek piacképessége már
bebizonyosodott, a platósokat (Ranger, F-150) nem csak látvánnyal, hanem valós tudással is felruházta a Ford, amik így az extrém igénybevételtől sem riadnak vissza. A gyárilag megvadított külső mellett a virtuális tunerek sem tudtak szó nélkül elmenni, így a friss Puma is vérbeli ragadozóvá vált.
A kütyük világában a Ford egyik büszkesége a csomagtér alá tett „lyukas" műanyag doboz, ami kétségkívül egyedi és praktikus megoldás
Az eredetileg aszfaltra szánt SUV hasmagasságát jócskán megnövelték, amihez már ballonos terepgumik is járnak, a talaj-ülés távolság leküzdésében pedig fellépők segédkeznek. A terepjárósság egyik velejárója a fényezetlen műanyag, amiből a Pumának is kijutott, így nem csak a fényezés van nagyobb biztonságban, hanem szélesebbé is vált a kis SUV. A hűtőrács a (ténylegesen létező) nagyobb modellekről lehet ismerős, a Puma is büszkén viseli a márkája méretes betűit, de az ilyen kvalitású terepeseknél kötelező kartervédőt is odarajzolták az alkotók.
Raptorság nélkül is vagány a Puma, emellett még vezetni is jó, az ős-Puma büszke lehet névrokonára
A modell megvalósulására kevés az esély, tekintettel arra, hogy a Raptor modellek elsősorban az Egyesült Államok piacára készülnek, a Puma pedig nem kapható az USA piacán. Továbbá a komoly terepképességekre vágyók nem valószínű, hogy egy Fiesta alapjaira épített városi SUV-t választanának, de az sem elhanyagolható, hogy a Puma kínálatából hiányzik az összkerékhajtás, anélkül pedig csak látványos optikai csomaggá „silányulna” a Raptor név.