Tartalmilag frissül a Fiesta, új motorokat is kap
Korszerűsítésen esik át a Ford népszerű kisautója, a Fiesta. Legfőbb változásai között a motorkínálaté a jelentős, de több aprósággal is modernizálják. Az 1,0 literes EcoBoost benzines új generációja érkezik a kisautó orrába, mely már alapverziójában is hengerlekapcsolással teszi tisztább üzeművé és alacsonyabb fogyasztásúvá. A 125 lóerős és 155 lóerős verziókhoz pedig az a 48 voltos hibrid rendszer kérhető, illetve az erősebbikhez jár mindenképp, mely a Pumában (
lásd tesztünket róla itt) mutatkozott be. Ez a könnyű-hibrid rendszer egy, a főtengely által hajtott indítógenerátort tartalmaz, mely 24 Nm nyomatékával képes segíteni a motort, mely így összteljesítményben 20 Nm-rel lehet erősebb. Szintén újdonságként érkezik a 7 fokozatú duplakuplungos automata váltó opciója.
Még a haszonjármű Vannél is lecserélik a dízelt az új, 125 lóerős turbós benzinesre
A dobozos Fiesta Van kishaszonjármű esetében a 85 lóerős dízelmotort nyugdíjazzák, csak a 125 lóerős benzinessel lesz elérhető, akár az új hibrid hajtással is. A városi vezetés támogatására új adaptív tempomatot kap, mely az automataváltó esetén araszolásra is képes, állóra fékezi az autót és 3 másodpercen belüli elindulást magától végrehajt. Keresztirányú forgalomfigyelőt, aktív fékasszisztenst és új vezetési módokat is kap, de parkolóasszisztense már nemcsak párhuzamosan, de merőlegesen is képes lesz leparkolni. Online kapcsolattal láthatjuk el az új Fiestát, melyhez telefonos applikációt is párosíthatunk, amivel távoli nyitás-zárást is végezhetünk, de az autó pontos helyét is mutatja, és a vele kapcsolatos információkkal is szolgál. Frissült a Sync3 infotainment rendszer, könnyebb kezelőfelületet kapott, valamint a B&O Play hifi mélynyomóját mostantól úgy helyezik el, hogy a pótkerék is elférjen.
Könnyű-hibrid rendszert kap és akár hétfokozatú duplakuplungos automatát