Ötletes a két részre osztott fényszórókba rejtett T-betű
Egy szóval sem említi a Hyundai közleménye, hogy generációváltást látunk, azt mégis kihangsúlyozzák, hogy a friss Santa Fe egy teljesen új platformra épül. Talán csak az oldalnézet árulkodik arról, hogy még nem az ötödik generációval állunk szemben, hiszen ebből a szögből szembeötlő a hasonlóság. Persze elölről is, de azért szépen átrajzolták az autó orrát. Az eddig is óriási hűtőmaszk még nagyobbnak tűnik, átpozícionáltak néhány fényszórót, és a lökhárító sem maradt érintetlen. Hátul szintén változott a lökhárító és a lámpatestek, amiket most már vékony fénycsík köt össze.
Hátul vékony fénycsík köti össze a lámpatesteket
Az utastérben a formák maradtak, az anyagok pedig finomodtak, de a középkonzolt „elfektették”. Tetején még mindig 10,25 colos érintőképernyő trónol, de a többi kezelőszerv lényegében a kardánalagútra költözött, ami egyfajta „lebegő konzolként” képez hidat. Ehhez kellett az is, hogy a váltóból száműzték a mechanikát (shift-by-wire), így a fokozatválasztás gombokkal történik. Emellett a vezető kap még 12,3 colos digitális kijelzőt is.
A sebességváltó shift-by-wire rendszerű lett
A motorpalettán megjelennek a konnektoros hibridek is, ám technikai részleteket még nem árult el a Hyundai, ahogy a pontos méretadatokról és az árakról sem. Egyedül a piaci bevezetés dátuma a biztos, amit Európában szeptemberre terveznek.