Fényfestéssel tágították a teret

A Marie Claire magazin és a Toyota fotópályázata a tér tágításáról szólt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Marie Claire magazin idei fotópályázata az alábbi kihívást adta: “Tágítsd ki a teret!”. A fotókhoz a Toyota új családi autója, a Proace City Verso is rendelkezésre állt.

Radisics Milán fotóművész a fényfestés eszközével tette egyedivé fotóit, amelyet a Toyota felkérése alapján a Marie Claire magazin idei, “Tágítsd ki a teret!” feladatot adó pályázatára készített. A fotók főszereplője a Toyota valóban tágas - már általunk is tesztelt - új családi autója a Proace City Verso volt.
Hirdetés
A fotózáson a Toyota egyik márkanagykövete, Király Viktor is a kamera elé állt. Az énekes és családja éppen a babavárás időszakában járnak, így a ciklámen és királykék színvilágú kép a “Lány, vagy fiú?" címet kapta.
Hirdetés
Az elkészült fotósorozatot, illetve a pályázat nyertes képeit az ősz folyamán, a Toyota és a Marie Claire magazin által az Alle Bevásárlóközpontba szervezett kiállításon lehet majd megtekinteni.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?