Látványos légterelőkkel vértezte fel a RevoZport a Tesla Model 3-at
Szép dolog, ahogy a villanyautók gyorsulnak, a Tesláknak sincs okuk szégyenkezni ezen a téren. A Model 3 legerősebb, 261 lovas változata például 5,3 másodperc alatt százon van álló helyzetből. Ám ez mit sem ér, ha jön a kanyar. Márpedig az igazi gyorsaság a kanyarban dől el, illetve az, hogy milyen tempóban tudja egy pilóta, illetve egy autó bevenni azt. A RevoZport ebben segít a Teslákon. Pontosabban a tuningcég R-Zentric divíziója, ahol a Model 3-ból a pályanapokra is alkalmas gépet építettek 3R Evo megjelöléssel.
Kicsit a Corvette Racing színeire emlékeztet a sárga-fekete-szürke fényezés
Fő céljuk a leszorítóerő növelése volt. Ennek érdekében látványos légterelőkből álló csomaggal vértezték fel. Elöl egy aktív splittert helyeztek el, amely képes a hosszúságát változtatni. Magyarán, ha szükséges, kinyúlik az első lökhárító alól, majd visszahúzódik, ha kell.
Hátul is aktív aerodinamikai elemek találhatók
Látványos az oldalsó szoknya is, de még érdekesebb a hátsó diffúzor. Ezen ugyanis szintén helyet kapott egy aktív légterelő elem, amely beállítástól függően növeli a leszorítóerőt vagy épp csökkenti a légellenállást. Természetesen a csomagtér fedelének élére is jutott egy kis szárnyacska, de nem maradnak észrevétlenek a sárvédőszélesítések sem. Minden a nagyobb tapadást szolgálja, ami elengedhetetlen a gyors kanyarvételhez. Persze a lehető legkisebb tömegnövekedés mellett, ezért minden légterelő szénszálas műanyagból készült, így harmadannyit nyomnak, mint a fém alkatrészek. Erre az anyagra cserélték a motorháztetőt és a csomagtér fedelét is, ezzel 20 kilogrammot megspórolva. A koronát egy kis képzavarral élve, a RevoZport saját, kovácsolt alufelnijei teszik fel a Model 3-ra, amelyeken Michelin Pilot Super Sport abroncsok feszülnek.
A motorháztető és a csomagtér fedele is szénszálas műanyag