Az AMG változatok is megújultak
Biztonsági játékot játszik a Mercedes, hiszen csak óvatosan nyúltak az E-osztály formájához, persze azért így is jól láthatók a változások. Az ilyenkor szokásos módosításokat kell figyelni. Új fényszórók, új lökhárító és szélesebb hűtőmaszk elöl, hátul pedig szintén kissé átrajzolt lökhárító és a CLS-re emlékeztető hátsó lámpa említhető az újdonságok listáján.
Még jobban illeszkedik a márkaarculatba a friss E-osztály
Az utastérben az új kormánykerék szúr szemet elsőre, de megkapta az autó az MBUX infotainment rendszer legfrissebb változatát is. Alapáron 10,25 colos kijelzők járnak hozzá, extraként azonban 12,3 colos képernyők is kérhetők. Emellett igyekeztek az anyagfelhasználáson még tovább javítani és újdonságként olyan üléseket is kínálnak, amelyek a hosszú utazások alatt változtatnak a vezető testtartásán, növelve a komfortot.
Új kormánykerék és friss MBUX az utastérben
Motorfronton a benzines paletta a 156 és 367 lóerő közötti szintet fedi le, a dízelek pedig 160 és 330 lóerő között mozognak. Újdonság a háromliteres, hathengeres benzinmotor megjelenése, amely 48 voltos könnyű hibrid rendszert is kapott, illetve 9 fokozatú automata váltót. Persze a hibridizáció nem kerüli el a modellt, hét különböző konnektoros hibrid megjelenése is várható. Az első frissített E-osztályok az év második felében érkeznek meg a márkakereskedésekbe.
Természetesen mindegyik modellvéltozatot érinti a frissítés, így az All Terrain modelleket is