Japánban is van hagyománya az autóversenyzésnek, az ország legerősebb bajnokságát Super GT-nek hívják. A túraautó-verseny 1993 óta fut, jelenleg két kategóriával: GT500 és GT300. A felső szériában csak gyártói csapatok indulnak, és bár külföldi márkák nincsenek kizárva, csak a Honda, a Toyota és a Nissan indít autókat a GT500-ban (régebben azonban versenyzett az Aston Martin, a Lamborghini és a Ferrari is). A GT-R és az NSX ellen a Toyota helyett eddig a Lexus versenyzett, mióta a régi Supra gyártása leállt, most viszont elérkezett az idő az ikon visszatérésére.
A leszorítóerővel nem lesz gond (Forrás: Motorsport.com)
Egyelőre csak hírek érkeztek a Supra GT500-as visszatéréséről, a GT300-as változatot azonban már be is mutatták. Ez a kategória változatosabb, itt még Prius is versenyzik, ez a Supra viszont valószínűleg gyorsabb lesz nála. A Tokiói Autószalonon leleplezett autót rendesen átalakították az utcai változathoz képest, agresszív légterelőket és diffúzort kapott, nyomtávját kiszélesítették, és ellátták egy diszkrétnek nem nevezhető szárnnyal is. Ezt a kocsit a Saitama Toyopet Green Brave csapat indítja az idei szezonban, akik tavaly tizedik helyen végeztek 29 csapat közül. Emellett várható még egy GT4-es változat is a Suprából, az amerikai NASCAR bajnokságban pedig tavaly óta van jelen a modell. A japán Super GT egyre népszerűbb világszerte, és több európai gyártók modelljét is indítják a GT300-as kategóriában, hiszen az FIA GT-specifikációs autói is versenyezhetnek. Ha így folytatja a Toyota, akkor a mostani Supra is legendás autóként marad meg a történelemben.