Hasonló fizimiskát kaphat az idén érkező Outlander, a jelenlegi generációból kiindulva siker lehet a negyedik kiadás is (Forrás: motor1.com)
Európában nem ostromolja a dobogós helyeket a Mitsubishi, ha az értékesített mennyiséget nézzük, de a japán gyártó becsületére váljon, hogy a csökkenő tendenciát mutató európai piacon 2019-ben sikerült növelnie az eladott volument. A tavalyi év első kilenc hónapjában közel 135 ezer Mitsubishit adtak át a kereskedésekben, ami 7%-os növekedés a 2018-as számokhoz képest. A többlet oroszlánrésze az
Outlandernek köszönhető, az idén nyolc éves típus népszerűsége nagyrészt a plug-in hibrid hajtásának köszönhető, amivel a hazai használtautó piacon sem elhanyagolható szereplő a SUV modellek között.
A harmadik generáció már korosnak számít, ennek ellenére növelni tudta az eladásait, a hazai piacra számos használt modell érkezik nyugatról
A sikermodell utódlására már nem kell sokat várni, a Mitsubishi megerősített, hogy 2020 második felében érkezik az Outlander negyedik generációja, amit már a Renault-Nissan-Mitsubishi közös platformjára építenek. Az új modellről egyelőre még mélyen hallgatnak, annyit azonban elárultak, hogy - nem túl meglepő módon - a negyedik felvonás is külső forrásból tölthető hibrid lesz. Nem csak az Outlander lesz az idei év újdonsága a gyémántos márkánál, szintén az év második felében egy kisebb SUV modellt is bejelentett a Mitsubishi, ami ugyancsak plug-in hibrid hajtással lesz felvértezve, az új jövevény akár a 10 éves
ASX utódja is lehet, bár erről még hallgat a Mitsubishi.
A kora ellenére népszerű a Space Star, ami sok helyen Mitsubishi Mirage néven fut, 2020-ban is marad a kínálat része
Dízel fronton idén tovább csökken a kínálat. A gázolajos ASX kivezetés után idén az
Eclipse Cross 2,2-es dízelmotorja távozik a kínálatból, mivel a vevők 95%-a benzint szeretne tankolni, így már csak az
L200 készül öngyulladós blokkal. Nick Gibbs, a márka európai főnöke a kisautókról is ejtett néhány szót, a Space Start a szigorúbb környezetvédelmi normák sem győzik le, a 2012-ben bemutatott kisautó továbbra is a kínálat részét képezi, mivel a Mitsubishi elégedett az eladási számokkal. Villanyfronton is lesz újdonság, ugyanis utódot kap az i-MiEV, az új modell érkezéséig a jelenleg futó generáció csak olyan elektromos autó Kánaánnak nevezhető országokban lesz kapható, mint Svédország vagy Norvégia.
Aki dízelmotoros Mitsubsihire vágyik, annak a L200-zal kell beérnie, idén az Eclipse Cross is megválik a gázolajos motortól