Több mint 15 centi emelés, terepgumik, off-road felfüggesztés és kiegészítő fények a Maximuson
Olyan modellt húzott elő a Jeep 2019-ben, amire a terepjárós és pickupos közönség évtizedek óta várt. A Gladiator egy hosszított padlólemezes Wrangler, több mint 6 méter hosszú és az államokban 3,6 literes V6-os benzinmotorral árulják. Amerika népszerű tunere persze meglátta benne a lehetőséget és azonnal elkészítette a Gladiatorhoz tartozó saját tuningkészletét. Mivel a Hennessey motorcseréig megy, saját modellnévvel is ellátják az autóikat, a Gladiatorból így lett Maximus. A 3,6 literes Pentastar motor helyére egy 6,2 literes V8-as motor került, igen, a Hellcat népszerű motorja. Kicserélték a szívórendszert, a kipufogórendszert és új vezérlő elektronikát írtak hozzá, a kompresszoros motorból így 1000 lóerőt és 1264 Nm nyomatékot préseltek ki, a 0-100-as érték sportautókat megszégyenítő 3,9 másodperc lett.
A Hennessey-nél persze ügyelnek a többi részegység fejlesztésére is, az off-road specialista Kinget választották partnernek. Több mint 15 centit emeltek a hasmagasságon, mély bütykös BF Goodrich abroncsokat kapott és 60-as Dana tengelyeket 4,88-as végáttétellel. A Maximus persze kívülről is egész másként mutat, egyedi lökhárítókat kapott és új ledes fényszórókat, kiegészítő fényeket és még néhány apróságot. A Hennessey 225 000 dollárt kér a Maximusért, amiből összesen csak 25 példányt fognak készíteni. Utána persze vélhetően lesz valami még komolyabb, esetleg még erősebb ajánlatuk is.
A 6,2 literes V8-as kompresszoros motor 1000 lóerőre és 1264 Nm nyomatékra képes