Sportos, agresszív lökhárítókat kapott a Toyota C-HR GR Sport
A Toyota népszerű hibrid modellje, az extravagáns külsejű vagány C-HR éppen megérett a frissítésre. Európa meg is kapta az új hibrid rendszerrel, Kína pedig teljesen elektromos verziót is üdvözölhetett a piacon. Azért van egy rakás jó dolog, amit a japánok megtartanak maguknak belpiacos modellnek, ilyen az új sportmodell is, amit a Gazoo Racing mérnökei készítettek fel. Külsőre alapos a változás, teljesen új lökhárítókat kapott, megváltoztatták a lámpákat és 19 colos egyedi felniket is raktak rá. Odabent is változtattak a dizájnon és bár a fekete ural mindent, a varrásokat ezüst színű cérnával oldották meg. Kisebb, sportosabb kormányt kapott szintén ezüst varrással, az üléseket pedig félig bőr, félig Alcantara huzatba öltöztették.
A GR Sport modell viszont nem csak egy dizájncsomag, jelentős pontokon változtattak a mechanikai alkatrészeken és a karosszérián is. Újratervezték az a padlólemez legfontosabb központi merevítését, amivel a karosszéria merevebbé vált. Kicserélték a rugókat és a lengéscsillapítókat, újrahangolták a futóművet, amivel az egyébként is feszes rugózású C-HR még inkább sportosabbá vált. Motort sajnos nem kapott újat, egyelőre. A GR Sport viszont csak és kizárólag az 1,2 literes turbós benzinmotorral és hatfokozatú kézi váltóval érhető el, hogy valami élvezet is társuljon a kalandos külső mellé. Van egy további sportmodell is, a C-HR S, ez külsőre kevésbé változtatott modell, viszont csak a hibrid rendszerrel érhető el.
Feszesebb karosszériáját és futóművét az 1,2-es turbós motorral lehet kihasználni