Egy szál konkurense se lenne a négyajtós és hétüléses kabriónak, igazi élmény lenne az egész családnak a szellős utazás (Forrás: Autó-Motor)
Furcsa kiskapura bukkanna a hétüléses Fiat 500L Living kabrió, ha tényleg gyártásba kerülne, ugyanis a jelenlegi szabályok szerint a nyitott tetejű modellre is járna az állami támogatás. A hétüléses olasz teljes értékű családi autóként is szolgálhatna, ha megfelelő méretű csomagtartóval készül, az már csak hab a tortán, hogy a tető is lehúzható. Ugyan a törvényhozók biztosan nem számítottak egy nyitható tetejű hétüléses megjelenésére, de persze egy tollvonás csupán és máris kiesne a nyitott Fiat a támogatott autók köréből.
Hosszabb a hátsó túlnyúlása a zárt 500L Livinghez képest, így már elég farnehéz a forma, de ötletnek jópofa (Forrás: Autó-Motor)
A Fiat 500L Living Cabrio nem csupán egy nyári tréfa, elképzelhető, hogy meg is valósul, ugyanis az olasz gyártó levédette a típus terveit. A vászontetővel szerelt hétüléses az első szélvédőig változatlan, de még a B-oszlop is megmaradt, csupán bukókeret lett belőle az egyes Golf Cabrio stílusában. A hosszú kabriónak megmaradt mind a négy oldalajtaja, mivel igen nehéz lenne megközelíteni a harmadik üléssort, ha csak két ajtóval rendelkezne a nagytestű 500-as, az utolsó sor mögé pedig vászontető került. Technikai paramétereket egyelőre nem tudni a hétszemélyes nyitott 500-asról, ám valószínű, hogy sok plusz merevítést kellett beépíteni, hogy ne csavarodjon el a négyajtós karosszéria. Egyelőre azt sem tudni, hogy limitált példányszámban vagy rendes sorozatban készülne-e a napfényes 500-as, de az biztos, hogy konkurencia nélküli modell lenne.
Ha a jelenlegi szabályok mellett megjelenne, akkor az állam is támogatná a kabriózást (Forrás: Autó-Motor)