Rosszabb, mint gondolták: az amerikaiak elképedtek a Tata Nanón
Az indiai miniautót amerikaiak fogták vallatóra
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nem éppen az Egyesült Államok volt a célkeresztben, amikor a világ egykori legolcsóbb autóját tervezték, az amerikai tesztelők ereiben meghűlt a vér az apró négykerekűtől.
A környezetvédők tiltakoztak a Nano ellen, féltek, hogy az alacsony ár miatt rengetegen cserélik autóra motorkerékpárjukat, de ez nem következett be
Mindenhol a legolcsóbb megoldások köszönnek vissza, kezdetben a vételár 480 ezer forint volt, de a Nano egyre csak drágult, néhány évvel később már egymillió forintnál is drágább volt a Nano
Magas és keskeny a karosszéria, a kerekek aprók és vékonyak, az amerikai tesztelők szerint félelmetes a Nano vezetése
A Tata eredetileg jóval nagyobb példányszámmal kalkulált, a le nem gyártott mennyiséget is pozitívumként értékelték amerikaiak.
Persze hatalmas a kontraszt az USA és India között, már ami egy autó eladhatóságát és a vele szemben támasztott igényeket jelenti, de a Tata ez esetben a helyi igényeket sem mérte fel pontosan. Érdekesség, hogy felmerült a Nano amerikai forgalmazása is, ám ezt megelőzendő az Egyesült Államok hatósága 2009-ben 25 évre kitiltotta a Nanót az országból a rossz utasbiztonsága miatt.Egyik hatalmas hátránya, hogy nem nyitható a csomagtérajtó, ezen később változtattak, a szegényeknek a Nano is drágának bizonyult, a középosztály többsége inkább egy komfortosabb használt autót választott a Nano helyett