Átrajzolták az Audi SQ7 arcát is

Utolérte a ráncfelvarrás az Audi SQ7-et is

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Több mint három év telt el az Audi SQ7 bemutatása óta, ami az autóiparban azt jelenti, hogy ideje a frissítésnek.

Csak a szokásos, új front és hátsó rész, viszont érintetlen technika jellemzi a felfrissült Audi SQ7-et. A legfeltűnőbb a fényszórók változása, amellyel megpróbálták jobban beilleszteni a márka jelenlegi arculatába a hatalmas SUV-t. Átrajzolták persze a lökhárítókat is elöl-hátul, illetve a hűtőrácsot is. Hátul módosítottak a lámpák formáján és immár krómcsík köti őket össze, ezáltal a csomagtér-ajtó is változott. Végül említést érdemelnek még a kerek kipufogóvégek, amelyek a korábbi négyzet alakúakat váltották le, illetve az új könnyűfém keréktárcsák.
Hirdetés
Az utastér a Q8-hoz lett nagyon hasonló. Két nagy képernyőt illesztettek a középkonzolra, az egyik az infotainment rendszer a másik pedig a négyzónás klíma kezelőpanelje. Természetesen a vezető előtt is digitális műszeregység kapott helyet. Emellett rendelhetővé vált a HUD, a Wi-Fi, a hangvezérlés, a Bang & Olufsen hangrendszer és az online információszolgátatás a forgalomról.
A motorháztető alatt ugyanakkor nincs változás. Maradt a négyliteres, V8-as, duplaturbós dízel 435 lóerővel és 900 Nm-es forgatónyomatékkal. Így a monstrum 4,8 másodperc alatt eléri álló helyzetből a 100 km/h tempót, míg a végsebességét 250 km/h-ban korlátozták. Az erőt 8 fokozatú tiptronic sebességváltó továbbítja a kerekek felé, a quattro összkerékhajtás pedig alap. Az SQ7 fel tud még mutatni összkerék-kormányzást és karbon-kerámia féktárcsákat is, de csak szeptember végén érkezik meg az európai márkakereskedésekbe 5 és 7 üléses változatban egyaránt. Igen, hazánkban a nagycsaládosok 2,5 millió forintos támogatással is megvehetik majd.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?