A LED fényszórók és a felnik változtak az 5 éves platós Nissanon, mely a Mercedes X-osztály és a Renault Alaskan alapjait is adja
A Nissan Navara jelenleg futó harmadik generációja 2014-ben jelent meg, ám úgy tűnik a vevők öt év után sem untak rá külcsínre, ugyanis az szinte semmit sem változott a ráncfelvarrás során, persze az elmúlt években már többféle külsővel is elérhető a Navara, hiszen a Renault Alaskan és a Mercedes X-osztály alapjait is ez a modell szolgáltatja. A karosszérián az újdonság a fekete betétes fényszóróban merül ki, de ez is csak akkor, ha LED fényforrással szerelik a platós Nissant (az alapáras halogén fényszóró változatlan), illetve friss rajzolatú alufelnik jelentik még a a frissítést 17 és 18 colos méretben.
Immár az összes verzió hátul multilink futóművel és csavarrugóval rugóval jön, nőtt a teherbírás és 25 milliméterrel magasabbra került a plató
A 2020-as modellévben az eddig megszokott teljesítménnyel (163 és 190 LE) érkezik a 2,3 literes dízel, de immár két turbófeltöltőt hajt a kipufogógáz. Jelen esetben a turbók számának növekedésére nem a teljesítmény miatt volt szükség, hanem az Euro 6d-temp norma teljesítése a cél. A gázolajos blokk új dugattyúkat és karbon bevonatú dugattyúgyűrűket is kapott, csökkent a sűrítési arány, növekedett viszont a befecskendezési nyomás, átdolgozták a hűtőrendszert és immár SCR katalizátorral jön az immár egy tonna feletti teherbírású pickup. A Navara teljesen új hatfokozatú manuális váltóval készül, mely jobb kapcsolási érzetet ígér, de a feláras hétfokozatú automatán is finomítottak a mérnökök. Ugyanakkor a futómű sem marad érintetlen, hátul már minden változat multilink felfüggesztéssel és progresszív tekercsrugókkal jön, illetve hátul egyik változatban sem lesz már dobfék.
Belül csak az érintőképernyős infotainment módosult, 8 colos méretben építik be
Belül az egyetlen változás, hogy 8 colos érintőképernyővel is elérhető már a Navara, a fedélzeti rendszer pedig Apple CarPlay-t (és a hazánkban nem elérhető Android Autot-) is képes futtatni. A frissített pickup még a nyáron a kereskedésekbe érkezhet, előreláthatólag a jelenlegi 8,3 milliós indulóár nem fog jelentősen változni.
Az olcsóbb változatokon eggyel kevesebb az újdonság, ugyanis a halogén lámpa nem kap sötét hátteret, ellenben dobféket már itt se fogunk hátul találni