Így már biztos nem keverhető össze az 5-ös szériával, a keleti igényeknek igyekeztek megfelelni az átalakítással
2015-ben debütált a 7-es BMW G11/G12 kódjelű szériája, a típus ráncfelvarrására pedig az idei év elején kerítettek sort, mellyel igen vegyes érzelmeket váltottak ki. Nem kis megdöbbenésre eddig sosem látott dizájnt alkalmazott a BMW, a bajor márka védjegyének számító, vesékre hasonlító hűtőrács mérete hatalmasra nőtt, felborítva ezzel a BMW-k eddig megszokott kinézetét. Az új orrkialakítás már nem csak a 7-es sajátja, hanem a tavaly debütált X7 is hasonló elv mentén született. Természetesen nem véletlenül szabták át ilyen módon a külsőt: a vásárlók visszajelzése is kellett hozzá, ők ugyanis kifogásolták, hogy nem lehet megkülönböztetni az 5-ös és a 7-es szériát egymástól, illetve a facelift előtti G11/G12 széria nagyon is hasonlított az előző generációra (F01).
A facelift előtti változat hasonlított az előző széria ráncfelvarrás utáni változatához, az európaiak inkább beolvadni szeretnek, ezért itt kedveltebb a fekete szín
A radikális külső módosítással sikerült elérni, hogy első pillantásra is megkülönböztethető legyen az 5-ös sorozattól, de az elődjével sem igazán lehet összekeverni. A visszajelzésekből is kirajzolódott, hogy az európaiaknak tetszik kevésbé az új orr, mivel az öreg kontinens lakói nincsenek oda a hivalkodásért, ellenben az ázsiai és közel-keleti piacról leginkább pozitív visszajelzések érkeztek, ők inkább kitűnni szeretnének, nem pedig beolvadni. A BMW szerint nem mindig lehetséges, hogy mindenkinek megfelelő dizájnt alakítsanak ki, de azt elismerték, hogy nem Európa a 7-es BMW fő piaca.
Az X7 is megkapta a extra nagy hűtőnyílást, de a magasabb karosszéria miatt itt kevésbé furcsa
Kénytelen viszont kibékülni az új kialakítással az, aki V12-es motorral szerelt új 7-est szeretne beállítani a garázsba, ugyanis nagy valószínűséggel a következő generációból már nem lesz V12-es modell. Pletykák szerint a jelenleg kapható 6,6 literes (592 LE) V12-es erőforrás helyett sorhatos egység lesz a legnagyobb hengerszámú blokk a következő generációban, természetesen elektromos hajtással kiegészítve.
BMW 303 Limousine (1933), a kettéosztott hűtőrács már itt is megjelent, kicsinek ez sem mondható