Középmotoros Honda Civic, ami sosem létezett
Egy igazi mestermű ez a középmotorossá épített Honda Civic
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Első tulaja minden érdeklődőnek azt a sztorit mesélte, hogy autója egy titkos projekt nyomán készült Japánban, és csak kettő létezik belőle. Valójában ő építette a garázsban, az eredmény pedig tökéletes.
Andy Barcheck a teljes padlólemezt átépítette, az ülések mögötti részt csővázas szerkezetűre cserélte, a benzintankot az orrába építette, a fékrendszert pedig egy Corvette-ére cserélte. Motorját egy Acurából kapta, de a 2,5 literes V6-ost mára lecserélte jelenlegi tulajdonosa egy 3,2 literesre. A Forza Motorsport videójában meglepetésként vitte vissza építőjéhez, aki 10 éve nem is hallott már az autóról. Ez idő alatt jelenlegi tulajdonosa teljesen restaurálta és elvégezte a motorcserét, amire az alkotó csak annyit mondott, hogy nagyjából ennyi plusz lóerőt hiányolt belőle ő is, vélhetően a mostani állapotnál tartana ő is, ha nála marad. Barcheck egyébként versenyre építette a Hondát, számos első helyezést nyert el autocross versenyeken, ma viszont utcai autóként használják az eredeti állapotúnak tűnő, Renault 5 Turbo stílusban épült középmotoros, hátsókerékhajtású kisautót.