Középmotoros Honda Civic, ami sosem létezett

Egy igazi mestermű ez a középmotorossá épített Honda Civic

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Első tulaja minden érdeklődőnek azt a sztorit mesélte, hogy autója egy titkos projekt nyomán készült Japánban, és csak kettő létezik belőle. Valójában ő építette a garázsban, az eredmény pedig tökéletes.

Számos olyan autót láthattunk már, mely sosem létezett gyárilag, mégis pont olyan, mintha mindig is olyannak tervezték volna. Ilyen ez a Honda Civic is, mely első ránézésre nem valami tákolmánynak tűnik, épp ellenkezőleg, annyira korhű és olyan precíz, aprólékos kivitelezésű, hogy azonnal elhinnénk, ha azt mondanák, ez egy eredeti harmadik generációs Honda Civic. Első tulajdonosa, Andy Barcheck elmesélte, hogy rengetegen érdeklődtek az autó iránt, mikor ő használta. Vicces kedvében mindenkinek azt a sztorit mesélte, hogy a Honda készült a B csoportos raliban indítani versenyautót, amire két prototípust építettek, az egyik Japánban, a központban van, a másik pedig az övé. Szerintem mindnyájan elhinnénk, az igazság viszont az, hogy ő építette a saját garázsában.
Hirdetés

Andy Barcheck a teljes padlólemezt átépítette, az ülések mögötti részt csővázas szerkezetűre cserélte, a benzintankot az orrába építette, a fékrendszert pedig egy Corvette-ére cserélte. Motorját egy Acurából kapta, de a 2,5 literes V6-ost mára lecserélte jelenlegi tulajdonosa egy 3,2 literesre. A Forza Motorsport videójában meglepetésként vitte vissza építőjéhez, aki 10 éve nem is hallott már az autóról. Ez idő alatt jelenlegi tulajdonosa teljesen restaurálta és elvégezte a motorcserét, amire az alkotó csak annyit mondott, hogy nagyjából ennyi plusz lóerőt hiányolt belőle ő is, vélhetően a mostani állapotnál tartana ő is, ha nála marad. Barcheck egyébként versenyre építette a Hondát, számos első helyezést nyert el autocross versenyeken, ma viszont utcai autóként használják az eredeti állapotúnak tűnő, Renault 5 Turbo stílusban épült középmotoros, hátsókerékhajtású kisautót.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?