A 911 Speedster az utóbbi idők egyik legizgalmasabb Porschéje
Mindenképp az egyik legizgalmasabbnak ígérkező idei sportkocsit mutatta most be a Porsche. Az évek óta híresztelt, de eddig csak tanulmányautókon mutogatott Speedster végre elkészült, és a New York-i Autószalon előtt le is leplezték. Külsőre amennyire csak lehet, megtartották a 911-es formai jegyeit, így az orra és a hátulja lényegében változatlan. A szélvédőtől hátrafelé viszont olyan dizájnélményben lehet részünk, amilyet már régen láttunk. Alacsonyabbra szabták a szélvédőt és az oldalablakokat, az ülések mögé pedig egy hatalmas fedlap került, nincs is hátsó üléssora. A tetőszerkezetet kézzel kell mozgatni, de a Speedsterre vélhetően kevésszer kerül majd fel a vászontető.
Bent szinte semmi nem változott, az alacsonyabb, lankásabb szélvédőtől viszont más a vezetési érzet
Kézzel kell mozgatni a tetőt, a Porsche Design karórát is gyártott a Speedsterhez
Motorja a jól ismert 4,0 literes szívó hathengeres boxer, ugyanaz, ami a GT3 és GT3 RS-ben is megtalálható. Szívósora viszont egyedi, teljesítménye 502 lóerő és 469 Nm nyomaték, a fordulatszámmérő piros mezeje pedig 9000-ig skálázott. A 60 mérföld/órás sebességet 3,8 másodperc alatt futja meg és 309 km/h a végsebessége, miközben a vezetési élményt a hatfokozatú kézi sebességváltó is fokozza. Az első csomagtérfedél, az első sárvédők és az ülések mögötti hatalmas burkolat karbonszálas műanyagból készült, a féktárcsák karbon-kerámia ötvözetűek, a Speedsterből pedig alaphelyzetben kihagyják a légkondit, ez az extra egyébként felár nélkül választható (még jó! - a szerk.). A könnyű elemek segítségével a 911 Speedster önsúlya alapesetben nem éri el az 1,5 tonnát. A felnik a modell legsportosabb darabjai, központi rögzítésűek és könnyítettek. A Speedster megjelenésének ünneplésére a Porsche Design részleg is készült, méghozzá egy limitált szériás karórával a modellhez tökéletesen passzoló stílusban.
4,0 literes, 502 lóerős szívó boxermotort kapott, karbonszálas karosszériaelemeivel 1,5 tonna alatt maradt a súlya