710 lóerővel és 770 Nm nyomatékkal szaggatja az aszfaltot, az F8 Tributo hangja közben csodálatos
Sűrűn váltogatja, vagy inkább fejleszti modelljeit a Ferrari, a 488 GTB 2015-ben mutatkozott először, idén pedig le is váltották. A modellváltás persze itt nem értendő annyira mélyre menően, utódja lényegében egy nagyon erős ráncfelvarrás, minden apró részletét finomhangolták, amihez egy új külsőt, meg persze új nevet is kapott. Megismerhettük az F8 Tributót, melyen új dizájnjegyek debütáltak, köztük a kisebb modellekre is megérkező dupla kerek hátsó lámpák.
A lényeg persze a 3,9 literes duplaturbós V8-as motor, melyet szintén finomhangoltak. 710 lóerőt és 770 Nm nyomatékot hoztak ki belőle, 340 km/h csúcssebesség elérésére képes, a 100 km/h 2,9 másodperc alatt van meg, a 200 km/h-hoz 7,8 másodperc szükséges. Természetesen változtatható a menetmód, a versenykormány stílusú volánon lévő tekerőkapcsolóval állítható, ahogy az összes Ferrariban. Ezt mutatták most meg egy új videóban, melyben közúton és versenypályán is láthatjuk mozogni a Ferrari új sportautóját. Már csak két dolgod van; feltekerni a hangerőt és elindítani a videót!