Mustangot nyerhetsz idén az AMTS-en!

Elkészült az a Ford Mustang, ami akár a tiéd is lehet!

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Duplán jól járhat egy szerencsés idén is az AMTS-sel, az élmények mellé - ahogy az már szokás - egy autót is kisorsolnak a látogatók között, méghozzá ezt a tuningolt Mustangot.


Rendszeres AMTS rajongóknak és az autós világban mozgóknak már nem meglepetés, hogy egy szerencsés idén is kap egy tuningautót, már ha persze vásárolt jegyet és ellátogatott a kiállításra. A kérdés csak az mostantól, hogy milyen autót is kap a szerencsés? Tuningoltat, mindenképp, a típus viszont minden évben egészen eltérő, tavaly például az Audi TT 20 éves évfordulója nyomán egy elsőgenerációs TT-t építettek át. Idén kicsit visszanyúltak az autózás gyökereihez, és az autóipar egyik legmeghatározóbb modelljét választották, méghozzá egy Mustangot. Nincs különleges indok mögötte, a szervezők egész egyszerűen azt szerették volna, ha az egyik legismertebb és legnépszerűbb autóért játszanának a látogatók, a Mustangot pedig minden nyelven megértik az emberek.
A példány egy 2006-os, ötödik generációs modell, melynek motorja a kisebbik, egy 4,0 literes V6-os 210 lóerővel. Ha nem is a klasszikus izomautó, hangja mindenképp szép, és természetesen hátul hajt. Automata váltós és nagyjából 80 000 kilométert futott, nem volt törve és remek állapotban jutottak hozzá, ám a lényeg csak ez után következett. A karbantartás és a tuning négy napot vett igénybe, a budapestiek pedig láthatták is a folyamatokat, ugyanis a WestEndben épült idén is a nyereményautó. Kapott két első fényszórót, valamint egy teljes bodykitet, amely elég jól illik is az autó stílusához. Az egyik fő támogató idén a Toyo abroncsgyártó, ezért a dekor tematikáját is ehhez igazították. Idén sem fényezték, hanem fóliázták a nyereményautót, a megjelenés pedig igencsak összetett és látványos lett.
Hirdetés

A motoron nem, a futóművön viszont alakítottak egy keveset. Eibach rugókat és lengéscsillapítókat kapott, a 20 colos Momo felniket és a Proxes abroncsokat pedig a Toyo szállította, utóbbiakra versenyautó stílusban került fel némi plusz fehér feliratozás. A felnik mögött teljesen új féktárcsákat és féknyergeket láthatunk, előbbiek mart és luggatott példányok a jobb hűtés érdekében, utóbbiak pedig típusazonosak, a magasabb felszereltséghez voltak elérhetőek az autó gyártásakor. A teljes belső is átalakult, ahogy az lenni szokott, idén is a Bara Kárpit készítette az üléshuzatokat, melynek színét a külső dekorhoz igazították. A csomagtér is rejt izgalmakat, kiállítási autókban látható módon építették be a MacAudio hifirendszer két orbitális mélynyomóját, valamint a nyertes egy elektromos rollert is kap az autó mellé, hiszen az AMTS szervezői amellett, hogy a benzinzabáló autók rajongói, ugyanannyira az új technológiák mellett is állnak, valamint a környezettudatos közlekedés mellett. A rollernek saját helye van a csomagtartóban, valamint beépített töltőcsatlakozót is kapott, így az autóban tölthető a szerkezet.
Az AMTS idén is a Hungexpo teljes területét elfoglalja (március 22-24. között) és az összes pavilonban számíthatnak a látogatók valamiféle kiállításra. A tuning szekció mellett idén is nagy százalékban érkeznek az új autók, melyek között az idén 100 éves Citroën lesz az ünnepelt és a PSA új márkájával, a DS-szel is nyit egy standot. A jelen és a jövő technológiáit természetesen az elektromos autók fogják képviselni és idén ezt a részleget a Volkswagen koronázza meg, méghozzá az I.D. Crozz tanulmányautóval. Ezek mellett természetesen idén is jelentős százalékban csodálhatunk majd veteránautókat, valamint lesz off-road szekció és ahogy az lenni szokott, a külső területen drift és gymkhana bemutatókat és versenyt fognak tartani. A Mustangért való játék nem bonyolult, a megvásárolt belépőjegyet kell majd bedobni a megfelelő urnába.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?