Érdekes reklámokkal készült a Toyota az NFL döntőre
Idén a Supra és a RAV4 reklámfilmjeivel készült a Toyota a focidöntőre
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Többnyire humoros jelenetekkel próbálják felhívni magukra a figyelmet az autógyártók a Super Bowl alatti reklámokban. A Toyota azonban más utat választott.
Humor nélkül is lehet emlékezetes reklámfilmeket forgatni, ennek ékes bizonyítékai a Toyota legújabb alkotásai, amelyeket az amerikaifutball-bajnokság döntője alatt vetítettek először. A Super Bowl az USA egyik legnézettebb műsora, amelyet rendszerint több mint 100 millió néző követ élőben, így a reklámidőt is aranyáron mérik. Tavaly a Toyota három reklámfilmje komoly üzeneteket és inspirációt hordozott, hiszen főszereplői, az olimpikonok és paralimpikonok az összefogás és az elfogadás fontosságát hangsúlyozták. Idén viszont csak két reklámfilmmel készült a döntőre a Toyota. Az egyik a 17 év után visszatérő sportautólegendát, a Toyota Suprát mutatta be, lényegében egy flippergolyóként.
A másikban viszont Antoinette Harris, női amerikaifocista rúgja fel az előítéleteket, miközben az új RAV4 hibrid változatát ismerhetjük meg. A Joe Pytka rendezésével készített reklámban minden elhangzik, amit Harrisnek egész életében hallgatnia kellett: hogy túl kicsi, hogy túl lassú, hogy sosem fog feljebb lépni a főiskolai fociban, és hogy nem kap majd ösztöndíjat. Pedig Harrisnek már most is négy iskolától van ajánlata, de még beszélni akar néhány edzővel, mielőtt meghozza a döntését. A hangulatos és Jim Nantz által kommentált film csúcspontja Harris megjegyzése, aki elmondja, hogy sosem volt nagy rajongója az alaptalan feltevéseknek. Nézd meg te is a tanulságos reklámot!
De azért a humorról sem feledkeztek meg. A Lexus UX reklámjában egy légzsákokkal védett amerikaifoci-játékos csal mosolyt a néző arcára.