Új adatok érkeztek a Honda CR-V hibrid változatáról
Kiderült, hogy milyen erős az új Honda CR-V hibrid változata
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Még mindig várni kell a hibrid CR-V megérkezésére, azonban már több adatot is elárultak róla.
A képeken egyelőre csak a benzinmotoros változat szerepel
Nyáron mutatták be az új Honda CR-V európai változatát, ám akkor még csak az 1,5 literes benzinmotoros változatokat próbálhattuk ki. Dízelmotor nem is lesz hozzá, viszont hibrid igen, de arról eddig sok információt még nem tudhattunk meg.
A menetpróbán jól láthatóan ott volt az Ad-Blue betöltő nyílásának is a helye a Honda szabadidő-autóin. Valószínűleg az utolsó pillanatban döntöttek úgy, hogy dízelmotorokkal nem forgalmazzák majd
Most viszont megérkeztek az első pontos adatok a hibridről, amelyben egy kétliteres, Atkinson-ciklusú benzinmotor és egy villanymotor párosa dolgozik. A rendszerteljesítménye 184 lóerő, míg a forgatónyomatéka 315 Nm. Mindezt megtámogatja az i-MMD (Multi-Mode Drive) rendszer, amelynek célja a lehető legnagyobb hatékonyság elérése.
184 lóerős rendszerteljesítménnyel érkezik a CR-V Hybrid
A rendszer három üzemmódot kínál, amelyek között automatikusan képes váltani a pillanatnyi igénybevételnek megfelelően. Az EV Drive használatakor kizárólag a villanymotor segítségével mozgatja a kerekeket a lítium-ion akkumulátorokban eltárolt energia és a belsőégésű motor ilyenkor pihen. A Hybrid Drive módban a benzinmotor is bekapcsolhat a hajtásba, az Engine Drive mód pedig kizárólag a benzinmotort használja, ám erre leginkább autópályán haladva vált a rendszer. A Honda szerint azonban átlagos használat esetén többnyire az EV Drive módban üzemel az autó. A hibrid CR-V gyártása egyébként októberben kezdődik, az első példányok pedig jövő év elején jelennek meg a márkakereskedésekben.
Hamarosan elkezdődik a hibrid CR-V modellek gyártása