Volkswagen tuning amerikai módra

Nézd meg ezt az öt átalakított Volkswagent az USA-ból

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Wörthi-tó mellett gyűlnek össze évről évre a különlegesebbnél különlegesebb tuningolt Volkswagen modellek, ám nem ez az egyetlen nagyszabású találkozó a világon, ahol egyedi „népautók” adnak találkát egymásnak.


Georgia állam ad otthont az európai autók nagy éves találkozójának, ahol a Volkswagen is megmutatta a legújabb tuningverdáit. A SoWo: The European Experience néven elhíresült összejövetelről most öt érdekes masinát mutatunk, amelyek közül három típust itthon is ismerünk.
Hirdetés

A VW Golf R Abstract neve sokatmondó, már első pillantásra világossá válik, hogy miért kapta ezt a nevet. A feltűnő fóliázás mellett persze a 2,5 centis ültetés, illetve a 20 colos könnyűfém felnik is látványosak, ahogy az egyedi küszöblécek is. A kipufógórendszert alakították még át, valamint a kormánykerék valódi szénszálas betéteket kapott, a bőrborítású részét pedig kék varrás díszíti.

Az Arteon R-Line változatához óvatosan nyúltak, hiszen eleve rendkívül látványos. A figyelemfelkeltő jellegét a rikító sárgászöld színnel növelték. Az átalakítás emellett kimerült a 20 colos egyedi felnikben és a 7,5 centis ültetésben.

A Tiguan R-Line Aero az absztrakt Golfhoz hasonló fóliát kapott, viszont szabadidő-autó jellegét hiába hangsúlyozza a méretes tetőcsomagtartó, a közel 13 centis ültetéssel minden esélyét elvesztette arra, hogy valaha is terepre lépjen. Sőt, már egy nagyobb úthiba is a „torkán akadhat”, mondjuk a 20 colos könnyűfém felnijei eléggé tömörek.
Az új Jetta egyelőre csak az amerikai vásárlók kiváltsága. Természetesen ebből a típusból is létezik R-Line változat, amely a tuning alapjául szolgált. Persze a Jettát sem torzították el olyan nagyon. Az Arteonhoz hasonlóan 7,5 centis ültetés került közelebb a talajhoz a külső dizájn leglátványosabb eleme pedig a tető egyedi fóliája. Az ott látható „teniszlabda-sárga” szín visszaköszön még a többnyire fehér felniken és a külső visszapillantó tükrök házán is.

Az Európától távol maradó Atlas szabadidő-autót a Volkswagen ralikrossz versenyzője, Tanner Foust elképzelései alapján alakították át. A terepjárós hangulatot kimaxolták, hiszen vaskos terepgumikat, látványos sárvédő szélesítéseket kapott, és a tetőn, illetve a lökhárító alatt vízszintesen végigfutó segédfények egy igazi kalandor személyiségével ruházzák fel az Atlast.

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?