Végre Európába is megérkezik az új Honda CR-V
A Genfi Autószalonon debütál az új CR-V, hibrid lesz, dízel nem
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az USA-ban már körülbelül egy éve megvásárolható a világ egyik legnagyobb számban értékesített szabadidő-autója, amely márciusban végre Európában is debütál.
Bár az új CR-V nagyon hasonló az elődjéhez, annál picit izmosabb hatást kelt a jobban kidomborított sárvédők, illetve a motorháztető széleire rajzolt élek miatt. Természetesen elöl és hátul egyaránt a márka jelenlegi arculatába illeszkedő dizájnt kapott,a forma pedig nem öncélú. A vékonyabb A-oszlopok, a lökhárítók kialakítása, az aktív hűtőrács, valamint alul a motor-, illetve padlóburkolat mind-mind az aerodinamika, és így a hatékonyság javítását szolgálják.
A hosszabb tengelytáv nagyobb utasteret eredményezett. Így már a CR-V-hez is rendelhető harmadik üléssor. Elöl két darab hétcolos kijelző látható. Az egyik a vezető orra előtti digitális műszerfal, a másik pedig a középkonzol tetején trónoló érintőképernyős kijelző, amelyről az ígéretek szerint egyszerűbben kezelhetőek majd a különböző funkciók.
A Honda európai szabadidő-autó kínálatában először a CR-V-ben jelenik meg hibrid hajtáslánc. A kétliteres, Atkinson-ciklusú, VTEC benzinmotor és két villanymotor házassága kiváló hatékonyságot vetít előre. Mellette még az 1,5 literes VTEC TURBO választható, hatfokozatú manuális vagy automatikus CVT sebességváltóval. Dízel nincs! Alapból mindkét verzió elsőkerék-meghajtású az új CR-V, ám rendelhető majd összkerékhajtással is. Utóbbiak futóművét jelentősen, 38 milliméterrel megemelték. Az 1,5-ös motorral felszerelt változatok még idén ősszel a piacra lépnek, a hibrid változatok azonban csak 2019 elején érkeznek. A márciusi Genfi Autószalonon pedig még több információ érkezik majd a Honda új szabadidő-autójáról.
Dekódoljuk: „a világ egyik legnagyobb számban értékesített szabadidő-autója”. Az amerikai piacra tervezett és ott sikeres, de nálunk is bepróbálkoznak vele mert lassan nincs nagyon más használható modelljük a kontinensre, viszont amivel itt próbékoztak (Accord/Acura TSX) az mindkét kontinensen bukott.
http://www.thejournal.ie/honda-cr-v-review-3602915-Sep2017/
Ilyen egy fizetett hirdetés, tesztnek álcázva.
A valóságban ott az amerikai tömegpiacra optimalizált szörnyű belső, az előző generáció rémes hajtáslánca (pl a lmoha és suta automata amit nem lehetett manuálisan kapcsoslni, csak egy szükséggombbal harmadikban rözíteni) és egy agresszív árpolitika.
A valóságban ebből a „bestsellerből” harmad annyi fogyott európában, mint a XC60ból, negyedannyi mint a GLC-ből. Az európai piacra fejlesztett Kaskából majdnem 10szer annyi fogyott, de még a Kuga is lelépte.
Az egyetlen pozitívum hogy van hova fejlődnie 🙂
Már megint síkh…e vagy 🙂
„A valóságban ott az amerikai tömegpiacra optimalizált szörnyű belső…”
Nem az amerikai piacra van optimalizálva, hanem Európán kívül mindenhova. Ilyen szintű beltérfetisizmus csak nálunk van. Sokszor panaszkodunk, hogy egy autó nekünk „túl amerikai” vagy „túl ázsiai”, de a helyzet az, hogy a világ más részein meg a gond az, ha a járgány „túl európai” – kivéve egyes prémiummárkákat, de a VW jó példa. Számos piacra le kell „butítani” a belsőt, hogy eladható legyen. De az USÁ-ba még ez is kevés 🙂
Már megint a nyomorult Európádon lovagolsz. Tudod, mit jelent az a szó, hogy „világ”? World, Welt, du Monde? Komolyan el kell magyarázni? Mennyi idős vagy, te szerencsétlen? 🙂