A Pandánál rosszabbul használható és meglehetősen drága.
Méret, kényelem, kidolgozás
Egyedi, színes belső tér az ötvenes évek 500-asának stílusában. Az övek becsatolása kényelmetlen, a műszerfalnál elhelyezett váltó nagyon jól kézre áll. Elöl nagy a hely, de a hátul főleg a fejtér korlátozott. Elfogadható méretű, könnyen bővíthető csomagtartó. Kesztyűtartó helyett csak egy polc van, de praktikus tárolóhelyekből nincs hiány.
Különleges felszereltség
Már az alapmodellben is van szervokormány, két elektromos ablak és központi zár. Hosszú az extralista, és nem is drágák a tételek, mégis megérheti jobb felszereltséget választani.
Ajánlott motor
Bevált Panda-motorok. Városba elegendő az eleven 1.2-es, a drága dízel kis erőfölénye főleg autópályán, takarékossága a tankolásnál érezhető. A 100 lóerős 1,4-es csak felül húz igazán, a Panda 100HP-hoz képest 25 százalékkal hosszabb végáttétel miatt.
Fenntartási költség
Alacsony fenntartási költségek, takarékos motorok. Kiforrott technika, így nem lesz sok baj vele.
Biztonság
Ötcsillagos törésteszt, hét légzsák alapáron, köztük egy térdlégzsák. Elektronikus menetstabilizáló is rendelhető 100 ezer forintért.
Tetszett a cikk?
Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint
megjelennek az Autónavigátoron!