A gyár elismerte, hogy mégis lesz fronthajtású változat az idén bemutatkozó, 2011-ben gyártásba kerülő Range Rover LRX-ből. Bár előbb a Land Roverek esetében hagyományos összkerékhajtással dobják piacra, a határozott lépéssel egy új szegmens felé nyit a cég. Phil Popham vezérigazgató szerint "a fronthajtásos verzió eszközünk lesz abban, hogy kibővítsük vásárlóink körét, ám ettől még megmaradunk a világ legjobb terepjáró-gyártójának, miközben annak az ügyfélnek is kínálunk megoldást, akinek elég egy egyszerű elsőkerékhajtás."
Az adatok alapján az LRX 2WD lesz a gyár eddigi legkisebb károsanyag-kibocsátású autója, hiszen a 130 g/km CO2-emisszió az alacsonyabbak közé tartozik. Jegyezzük meg, hogy az LRX az alsó-középkategória szabadidőautója lesz, és ott ez a CO2-érték egyáltalán nem kirívó. Ha úgy tetszik, a Land Rover "szüzességét" a súly- és ezzel együtt az emisszió-csökkentés oltárán áldozták fel. Az LRX-koncepció divatos kinézete alapján elképzelhető, hogy jócskán lesznek olyanok, akiket ez nem fog bántani.
A Párizsi Autószalonon 2010 októberében bemutatkozó "kompakt" Range Rover összkerekes változata a PSA-konszern 2,2 literes dízelmotorját kapja majd 185 lóerővel.