Félrevezető a németországi hirdetés, nem tájékoztat a feltételekről
A németországi versenyhivatal hirdetésekkel foglalkozó osztálya felszólította az Opelt, hogy legkésőbb augusztus 19-ig, azaz péntekig szüntesse be az „élethosszig tartó” garanciával való kampányt, mivel az félrevezető. A nagy betűkkel és a végtelen-jellel ellátott plakátokon semmi nem utal arra, hogy feltételekhez kötnék a garanciát, ez pedig így nem felel meg a jogszabályoknak. A gyár legfeljebb 160 000 km-es futásteljesítményig vállal szavatosságot, de 50 000 km felett már az autó tulajdonosának is részt kell vállalnia a kicserélt alkatrészek költségéből. A molinókat csak akkor tarthatnák meg, ha tényleg az autó egész életére érvényes garanciát vállalnának, ezért valószínűleg a szlogent cserélik majd le. Az extra garancia létét egyébként üdvözölte a hatóság, mondván az fogyasztóbarát lépés, de ennek kommunikációját mindenképpen meg kell változtatnia az Opelnek. A brit Vauxhall esetében az ottani reklám-felügyelet – még - nem talált kifogásolnivalót a hirdetésben.