Vajon ki ül a cégjelzéses sportautóban? És mi dolga lehetett a Ferrarinál?
Ha az a sorompó mesélni tudna...
Nem kezdem el rágni a régi csontot, mert
korábban már leírtuk, miként akaszthatta össze a bajuszát a traktorgyárosból lett sportkocsi építő borász, azaz Ferruccio Lamborghini és a nagyorrú, az autóversenyzésért rajongó Enzo Ferrari, aki eredetileg nem akart utcai autókat gyártani, de a Scuderia Ferrari csapat finanszírozásához muszáj volt ilyen jellegű forrást biztosítania. Ez a világhálón talált fénykép azonban elindította a fantáziámat. Talán éppen Horatio Pagani ül a tükröződő üvegű, cégmatricás Pagani Zonda volánja mögött, amint a szomszédos Modenából átugorva Montezemolo elnökhöz jön panaszkodni? Talán neki sem tetszik a Ferrari kuplungja, amiről Lamborghini anno azt híresztelte, hogy szimpla traktoralkatrész? Valószínűleg csak szárnyal a képzeletem, mindenesetre annyit megkockáztatok, hogy a maranellói sorompóőr sem enged be naponta Pagani Zondákat a Ferrari üzem főkapuján.
Talán szétszedni hozták a Zondát, gyáraknál bevett dolog, hogy megnézik, mit és hogyan csinál a konkurencia. Vettek egyet, és szétkapják, mint foxi a lábtörlőt. Bár az a Pagani matrica az oldalán gyanús. De az is lehet, csak jól meghajtják a Ferrari pályáján. Klassz lehet ebben a városkában lakni.